شناسهٔ خبر: 55769528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:

از طرف همه مسئولان استان برای مشکل کم آبی از مردم عذرخواهی می کنم/ لازم است مسئولان در قبال کم کاری ها از مردم عذرخواهی کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: شرایط کم آبی برای مردم بسیار سخت است و از طرف همه مسئولان استان از مردم عذرخواهی می کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از همدان، آیت اله شعبانی در جمع خبرنگاران در مورد مشکل کم آبی موجود گفت: امروز دنبال مقصر گشتن هیچ فایده ای ندارد و وظیفه ما تلاش برای رفع فوری مشکلات است.

وی اظهار داشت: با وجود آنکه تابستان سال گذشته با مشکل کم آبی به صورت حاد در همدان روبرو بودیم، اما متاسفانه اقدام خاصی در یک و نیم سال گذشته صورت نگرفته است.

آیت اله شعبانی بیان کرد: لازم است تا مسئولان در قبال کم کاری ها از مردم عذرخواهی کنند و متولیان در بین مردم حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تقدیر از همراهی و همکاری برخی از کشاورزان در اختصاص چاه‌های آب برای تأمین آب شرب شهر، گفت: از دیگر کشاورزان همدانی می‌خواهیم با قرار دادن چاه آب خود برای استفاده همشهریان، با مجموعه آبفا همکاری لازم را داشته باشند.

آیت اله شعبانی تاکید کرد: مسئولان نسبت به توزیع عادلانه آب در مناطق مختلف دقت داشته باشند وگفت: همراهی و همکاری برخی از کشاورزان در اختصاص چاه های آب برای تامین آب شرب شهر قابل تقدیر است.

نظر شما