شناسهٔ خبر: 55736717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان خبرداد؛

تصویب سه طرح سرمایه‌گذاری خارجی جدید در همدان

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان از تصویب سه طرح سرمایه‌گذاری خارجی جدید در استان خبرداد و گفت: سه طرح سرمایه‌گذاری به مبلغ هفت میلیون دلار در استان همدان به تصویب رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از همدان، حسن پیمانی با بیان اینکه این سه طرح سرمایه‌گذاری بیش از ۴۹۳ نفر اشتغالزایی به دنبال دارد، اظهار کرد: شرکت قطعه سازان شوکت در زمینه تولید قطعات خودرو با سرمایه‌گذاری شرکت اماراتی در شهرستان رزن، شرکت قطعه‌سازان رزن در زمینه تولید قطعات خودرو توسط شرکت اماراتی در شهرستان رزن و شرکت سرزمین میوه‌های شادمان آروند در زمینه صنایع تبدیلی میوه‌جات توسط شرکت عربستانی در شهرستان تویسرکان هفت میلیون دلار سرمایه‌گذاری کردند.

وی تصریح کرد: از سال ۸۲ تا سال گذشته بیش از ۷۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان همدان به بهره‌برداری رسیده است که ۱۶۷۵ نفر اشتغالزایی به دنبال داشته است.

پیمانی ادامه داد: شرکت کیان کرد، فولاد ویان، شایان سام، شرکت آفتاب ماد راه ابریشم در زمینه احداث پنج نیروگاه خورشیدی خلیج فارس و امیرکبیر،شهدای همدان، باباطاهر و نیروگاه بوعلی سینا، شرکت کرینر سولار انرژی پارسیان در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی، شرکت قطعه سازان رزن و قطعه سازان شوکت در زمینه قطعات خودرو بیش از ۷۶.۸ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کردند.

نظر شما