شناسهٔ خبر: 55716121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مقاومت آزادگان در زندان‌های عراق ماندگار شد

جانشین سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: مقاومت و پایداری آزادگان در زندان‌های عراق حماسه‌ای ماندگار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز،  سردار نعمت‌الله باقری در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان صبحگاه سپاه پاسداران ولی عصر(عج) خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از برکات هشت سال دفاع مقدس آزادگان سرافراز هستند که در این باره مقام معظم رهبری فرمودند: امروز شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آزادگان هستند و لحظه به لحظه دوران اسارت آزادگان برای آنها به عنوان یک صدقه است.

وی به جنگ هشت سال دفاع مقدس رژیم بعث عراق علیه ایران و به اسارت بخشی از رزمندگان ایران اشاره کرد، افزود: دشمن از هیچ شکنجه‌ای در مقابل آزادگان ما کوتاهی نکرد؛ دشمن عزت رزمندگان، جمهوری اسلامی، جوانان و نوجوانان ما را مورد هدف خود قرار داده بود. اما با عزتی که خدا به جوانان ما داد و عزتی که امام راحل با آن رهبری خود به رزمندگان ما داده بود در زندان‌های عراق عکس آن اتفاق افتاد.

جانشین سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان به ویژگی بارز آزادگان اشاره کرد گفت: صبر، استقامت، شجاعت، گذشت و ایثار آزادگان ما بود که در مقابل سخت‌ترین شکنجه‌ها و لحظه‌های سخت و طاقت فرسایی که دشمن برای آنها فراهم کرده بود از خودشان نشان دادند این خصوصیات بارز سبب عزت و سربلندی رزمندگان جمهوری اسلامی شده بود.

وی به ولایت مداری رزمندگان اشاره کرد، گفت: دشمن در پی گرفتن ولایت‌مداری رزمندگان ما بود،که در این باره با شکست مواجهه شد، رزمندگان ما برای اینکه ولایت را از دست ندهند جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و خود را فدای جمهوری اسلامی کردند.

 باقری با بیان اینکه مقاومت و پایداری آزادگان در زندان‌های عراق حماسه‌ای ماندگار شد،گفت: زمانی که عراق متوجه شد با چه جوانان عزتمندی مواجهه است همین امر باعث شد بعدی چندی دست از اقدامات ناجوانمردانه علیه رزمندگان ما بردارند و رزمندگان مابا عزت و  اقتدار به میهن برگشتند.

انتهای پیام/737/ن

نظر شما