شناسهٔ خبر: 55701401 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زینالی: نتیجه سرمایه گذاری روی رده‌های پایه موی تای در مالزی مشخص شد

عضو هیات رئیسه و مشاور عالی هیات موی تای استان تهران گفت: مسابقات جهانی مالزی، فرصت مناسبی برای ارزیابی توانمندی جوانان موی تای کار کشورمان بود و خوشبختانه ورزشکاران کاروان اعزامی، با کسب نتایج درخشان و امیدوارکننده، از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دکتر سلیمان زینالی با بیان مطلب فوق افزود: در ارزیابی کلی عملکرد تیم اعزامی تا اینجای کار و به طور مشخص با در نظر داشتن تمام محدودیتها و کم لطفی های داخلی،  موی تای ایران  نمره قبولی دریافت کرده و از حالا می توان در صورت رفع موانع موجود و برخورداری از حمایت تمام قد متولیان ورزش کشور از این رشته، به روی موفقیت و مدال آوری موی تای در رویدادهای مهم پیش رو، حساب ویژه ای باز کرد.

زینالی ادامه داد: ۷ موقعیت مدال طلا و کسب ۳ نقره و ۱۰ برنز تا پایان روز هفتم مسابقات آن هم مقابل کشورهایی که سرمایه گذاری کلانی روی این ورزش کرده اند، به خودی خود یک نتیجه ارزنده و قابل تقدیر  است؛ به همین مناسبت جا دارد به جواد نصیری نماینده IFMA در ایران و نایب رییس فدراسیون آسیایی و همچنین اعضاء کادر فنی، داوران و ورزشکاران اعزامی خسته نباشید گفته و برای آنها در ادامه راه آرزوی پیروزی و موفقیت در راه سربلندی نام ایران دارم.

وی تصریح کرد: مدیریت این ورزش همواره نگاه ویژه ای به بحث استعداد یابی و توسعه موی تای در سطوح پایه داشته و امروز در رویداد مهمی چون جهانی مالزی شاهد هستیم که  سرمایه گزاری در این بخش نتیجه بخش بوده است.

زینالی در پایان یادآور شد: در هیات موی تای استان تهران نیز توجه ویژه ای به رده های پایه می شود و دکتر رجایی ریاست هیات تاکید زیادی به تقویت بنیه فنی این بخش دارد که خوشبختانه باعث شده تا قهرمانان جوان و نوجوان این استان در تمام میادین حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما