شناسهٔ خبر: 55676919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان یزد:

حوزه جوانان نباید تحت تاثیر ورزش به فراموشی سپرده شود

یزد-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بحث امور جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید گذاشت تحت تاثیر ورزش به فراموشی سپرده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا پورسلمان روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان بافق افزود: توجه به امورجوانان در بخش‌های مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است و همه باید برای توسعه آن بیش از گذشته تلاش کنند. 

وی ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ،ادامه داد: انتظار می‌رود سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بافق ضمن تداوم فعالیت‌های صورت گرفته با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف در راستای انجام برنامه‌ها و سیاست‌های کلان ورزش در این شهرستان گام بردارد.

این مسئول گفت: انسجام، همدلی و ساماندهی هیات‌های ورزشی، توجه به استعدادیابی و رده‌های پایه، تعمیم ورزش بانوان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به رشته‌های مزیت دار و اولویت دار شهرستان از جمله موارد مهم است که باید به آن توجه شود.

پورسلمان با تاکید بر برگزاری منظم و مستمر ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: در مقوله ازدواج و افزایش جمعیت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است تلاش شود و افزایش سمن‌های جوانان و مشارکت جوانان در برنامه های مختلف، برگزاری کارگاه های مشاوره ازدواج و تلاش برای مرتفع ساختن مشکلات جوانان مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست ضمن قدردانی از سمیه ایزدیان، احسان توکلی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بافق معرفی شد.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و مرکز شهرستان بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

نظر شما