شناسهٔ خبر: 55676576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فتحی:

شهر شلمزار در رشته پرتاپ دیسک دارای پتانسیل بالا است

ناظر فنی سی و هشتمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی پسران مقطع متوسطه اول کشور با اشاره به ظرفیت شهر شلمزار شهرستان بروجن در تربیت قهرمانان رشته دو و میدانی پرتاپ دیسک گفت: سایت پرتاپ دیسک شهر شلمزار به عنوان کمپ پرتاپ دیسک برای ورزش دانش‌آموزی انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

عباس فتحی امروز چهارشنبه در آیین اختتامییه مسابقات ورزش قهرمانی پسران کشور در رشته دو و میدانی گفت: شهر شلمزار در حوزه ورزش دو و میدانی به خصوص پرتاپ دیسک دارای پتانسیل بالا است و نزدیک ۳۵ درصد دارندگان مدال‌های آسیایی در رشته دو و میدانی از این منطقه و سایت است.

وی با اشاره به اینکه مدال چهارم جهانی جوانان نیز توسط صادق صمیمی اخیرا از این منطقه کسب شده، گفت: استفاده از ظرفیت سایت پرتاپ دیسک یک ظرفیت و فرصت برای تربیت استعداد‌های برتر در رشته پرتاپ دیسک از بین دانش‌آموزان سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید

فتحی اظهارداشت: در سی و هشتیمن دوره مسابقات ورزش قهرمانی پسران سراسر کشور در رشته دو و میدانی در ۳۱ تیم با حضور ۲۷۵ ورزشکار در ۱۸ ماده انفرادی و یک ماده امدادی شرکت داشتند که در مجموع هشت تیم برتر و همچنین استعداد‌های برتر در هر ماده شناسایی و برای استعدادیابی به فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و فدراسیون ورزش دو و میدانی کشور معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه سطح برگزاری مسابقات از نظر کمی یکی از بی نظیرترین مسابقات در سطح کشور بود، گفت: در این دوره رکورد‌های توسط دانش آموزان زده شد که می‌توان از این ظرفیت برای مسابقات قهرمانی آسیایی نوجوانان که مهرماه برگزار خواهد شد، استفاده کرد.

ناظر فنی سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی پسران مقطع متوسطه اول افزود: از سال تحصیلی آینده بر اساس تصویب در کمیته فنی مسابقات ورزش دانش‌آموزی، مسابقات صحرانوردی نیز به تقویم مسابقات دانش‌آموزی افزوده خواهد شد.

نظر شما