شناسهٔ خبر: 55671847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته دولت فرصتی برای انعکاس توانمندی‌های دولت است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: هفته دولت فرصتی برای انعکاس توانمندی‌های دولت است تا مردم در جریان اقدامات خادمان دولت و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حسن ناهیدی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای انعکاس توانمندی‌های دولت است تا مردم در جریان اقدامات خادمان دولت و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه دولت از میان مردم و برای مردم است، گفت: ضروریست تا دستگاه‌های اجرایی اقدامات مردمی، جهادی و اشتغال آفرینی را بیشتر انعکاس دهند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه دولت منتخب مردم است، افزود: کارکرد دولت، کارکرد نظام است لذا به هر میزان که بتوانیم امید آفرینی ایجاد کنیم بدون شک همراهی مردم با دولت هم بیشتر خواهد شد.

ناهیدی تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی و بیان عدم توانمندی‌های نظام هستند و این در حالیست که شاهد تلاش‌های شبانه روزی مدیران ارشد کشوری و به تبع آن مدیران استانی هستیم.

وی حضور مدیران در بین مردم، نماز جمعه و میز خدمت را یک رویه متداول در برنامه‌های هفته دولت دانست و بیان داشت: این نوع برنامه ریزی‌ها موجب می‌شود مردم دسترسی بیشتری به مسئولان داشته باشند.

انتهای پیام/س

نظر شما