شناسهٔ خبر: 55669967 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاشفی:

مطالعه داستان‌های موفق باعث تغییر رفتار می‌شود

یک نویسنده گفت: مطالعه داستان‌های موفق، تمرین نوشتن و بسیار نوشتن باعث تغییر رفتار می‌شود و تجربه‌ها ما را از درون بزرگ می‌کند.

صاحب‌خبر -

علی کاشفی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان در کارگاه «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» گفت: مطالعه داستان‌های موفق، تمرین نوشتن و بسیار نوشتن در شما تغییر ایجاد می‌کند؛ تجربه‌ها ما را از درون بزرگ کرده و تأثیراتی ماندگار و ژرف در ما ایجاد می‌کند و در نهایت به روش، منش و کنش تبدیل می‌شود.

به گفته کاشفی خوانساری این جلسه یک کارگاه آموزشی است و تعامل، لازمه برگزاری کارگاه است. من در این جلسه از تجارب موفق و ناموفق خود می‌گویم و مشتاق شنیدن دغدغه‌ها، تجربه‌ها و پرسش‌های شما هستم.

مطالعه داستان‌های موفق و تمرین نوشتن در شما تغییر ایجاد می‌کند

به گفته کاشفی داستان دینی کودک و نوجوان ذیل موضوع بزرگتری، به نام ادبیات دینی کودک و نوجوان و این ادبیات هم در گستره وسیع‌تری به نام ادبیات کودک و نوجوان قرار می‌گیرد، ادبیات کودک و نوجوان، خواندنی‌هایی است که توسط بزرگسال متخصص برای استفاده آزاد و داوطلبانه افرادی در گروه سنی کودک و نوجوان، نوشته شده است، در واقع ما به آثار خلق شده توسط کودکان، ادبیات کودک و نوجوان نمی‌گوییم و آن‌ها را آثار کودک و نوجوان می‌نامیم. ادبیات کودک و نوجوان برای استفاده این قشر نوشته شده و طبیعتاً در نگارش آن‌ها جنبه‌های مختلف فیزیولوژیک، رشد عقلی، شناختی، عاطفی، دایره واژگان، ملاحظات تربیتی، سلایق، نیاز‌ها و اقتضائات سن آن‌ها در نظر گرفته شده است

علی کاشفی گفت: مطالعه داستان‌های موفق، تمرین نوشتن و بسیار نوشتن در شما تغییر ایجاد می‌کند؛ تجربه‌ها ما را از درون بزرگ کرده و تأثیراتی ماندگار و ژرف در ما ایجاد می‌کند و در نهایت به روش، منش و کنش تبدیل می‌شود.

نظر شما