شناسهٔ خبر: 55669244 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ترامپ: وزارت دادگستری و اف‌بی‌آی گذرنامه‌ هایم را به من پس دادند

صاحب‌خبر -
ترامپ: وزارت دادگستری و اف‌بی‌آی گذرنامه‌ هایم را به من پس دادند
خبرگزاری آریا- یک مقام وزارت دادگستری گفت: اف بی آی گذرنامه های مصادره شده را به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بازگردانده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا؛ترامپ در وب سایت Truth Social خود اعلام کرد: وزارت دادگستری و اف بی آی پاسپورت های من را پس داده اند.

اف‌بی‌آی اعتراف کرد که گذرنامه‌های ترامپ به همراه جعبه‌هایی از اسناد طبقه‌بندی شده پس از تفتیش خانه او در مار-آ-لاگو در هفته گذشته، در اختیار او بوده است.

ترامپ در بیانیه قبلی خود گفته بود که ماموران "سه پاسپورت من (که یکی از آنها منقضی شده است) را به همراه چیز دیگری دزدیدند. وی جزئیات بیشتری ارائه نکرد و مشخص نکرد که آیا اسناد سفر گذرنامه شخصی یا دولتی است.

در این زمینه، سناتور جمهوری‌خواه تد کروز از تگزاس انتظار دارد زمانی که جمهوری‌خواهان اکثریت کنگره را داشته باشند، فرصتی عالی برای استیضاح جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به وجود بیاید.

کروز توضیح داد که جستجوی اف‌بی‌آی از اقامتگاه رئیس جمهور سابق جمهوری‌خواه ترامپ در مار-آ-لاگو، فلوریدا، نتیجه سیاسی کردن دموکرات‌ها در پاسخگویی بود.

و او نسبت به محاکمه بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و ای جی گارلند، دادستان کل، زمانی که اکثریت جمهوری خواهان کنگره هستند، هشدار داد و توضیح داد که فشار در آن زمان برای استیضاح رئیس جمهور ایالات متحده بسیار زیاد خواهد بود.

نظر شما