شناسهٔ خبر: 55666496 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یونایتد منصرف شد؛ دستمزد هافبک فرانسوی بالاست

مدیران یونایتد مذاکرات برای جذب آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، را متوقف کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ بی‌صبرانه به دنبال تقویت خط میانی یونایتد است اما هنوز نتوانسته به هدف دست پیدا کند. 
آنها تلاش زیادی برای جذب فرانکی دی‌یونگ انجام دادند و حتی با این که با بارسا بر سر انجام این انتقال به توافق رسیدند اما این هافبک هلندی حاضر به پذیرش پیشنهاد شیاطین سرخ و حضور در لیگ برتر انگلیس نشد. 
همین موضوع باعث شد که این باشگاه به دنبال گزینه جایگزین برای این بازیکن باشد و شرایط رابیو توجه آنها را به خود جلب کرد. پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن ارائه شد و دو باشگاه بر سر مبلغ 15 میلیون پوند به توافق رسیدند. 
جان مرتاف، مدیر فوتبال یونایتد، هفته گذشته به تورین پرواز کرد تا با ورونیک رابیو، مادر و مدیر برنامه این هافبک فرانسوی، دیدار و مذاکره کند. 


اما حالا پس از مذاکرات طولانی به نظر می‌رسد که انجام این انتقال عملا غیرممکن است چون دو طرف نتوانسته‌اند بر سر موارد شخصی به توافق برسند و این بازیکن 27 ساله احتمالا به حضور در یوونتوس ادامه خواهد داد. 
گفته می‌شود اختلاف قابل توجهی بین دستمزد در نظر گرفته شده از سوی مدیران یونایتد و پیشنهاد مدیر برنامه رابیو وجود داشته است. این در حالی است که این باشگاه آماده بود تا دستمزد بالایی به او پرداخت کند و یکی از بالاترین دستمزدها در این تیم را به او اختصاص دهد.
حالا یکی دیگر از تلاش‌های شیاطین سرخ برای جذب بازیکن مدنظر تن‌هاخ با شکست مواجه شده است و این به هیچ وجه خبر خوبی برای این مربی هلندی که به شدت به تقویت تیمش نیاز دارد نیست.

نظر شما