شناسهٔ خبر: 55662796 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

بین الملل

تدکروز: با کنترل جمهوری‌خواهان بر کنگره، فشار برای استیضاح بایدن بیشتر می‌شود

یکی از بازیکنان موفق والیبال تیم ملی ایران؛ ابوالفضل قلی پور است، این بازیکن جوان در سال ۱۴۰۰ وارد تیم ملی ایران شد و در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از اعضا اعزام شد. در ادامه این مطلب سرپوش به بیوگرافی ابوالفضل قلی پور، این بازیکن موفق خواهیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه، در مصاحبه‌ای با اشاره به احتمال بالای اکثریت یافتن جمهوری‌خواهان در کنگره پس از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا گفت: «وقتی که کنگره در اختیار جمهوری‌خواهان قرار گیرد، فشارها برای استیضاح جو بایدن افزایش خواهد یافت.»

لیز چنی در رای‌گیری جمهوری‌خواهان در وایومینگ از نامزد مورد حمایت ترامپ شکست خورد

تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه,اکثریت یافتن جمهوری‌خواهان در کنگره

لیز چنی، نماینده جمهوریخواه و دشمن قسم خورده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در رقابت‌های مقدماتی انتخابات میاندوره ای در ایالت وایومینگ شکست خورد.

چنی بعد از شکست در انتخابات قول داد هر کاری انجام دهد تا ترامپ دیگر هرگز رئیس‌جمهور نشود.

چنی در جریان استیضاح ترامپ با دموکرات‌ها همراه شده بود و در جریان کمیته تحقیقات حوادث ششم ژانویه نیز به عنوان تنها جمهوری‌خواه در کنار دموکرات‌ها علیه ترامپ شهادت داد. 

او هفتمین نماینده از ۱۰ نماینده کنونی جمهوریخواهان مخالف ترامپ مجلس نمایندگان است که در رقابت داخلی این حزب برای انتخابات پیش رو که حدود دو‌ماه دیگر برگزار می‌شود از کاندیداهای حامی ترامپ شکست خورده‌اند.

نظر شما