شناسهٔ خبر: 55660117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

درویش تکذیب کرد اما قرمزها دنبال یک مهاجم هستند

پرسپولیس: لوکادیا بازیکن یک‌میلیون دلاری نیست

صاحب‌خبر -
پرسپولیس: لوکادیا بازیکن یک‌میلیون دلاری نیست

اردلان بزرگ‌نیا، خبرنگار: تیم پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ جدید مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت و درنهایت مقابل حریف 10نفره متوقف شد تا مشخص شود تیمی که توپ را چندبار به تیر دروازه حریف می‌کوبد و فرصت‌های بسیاری را از دست می‌دهد، قطعا به یک مهاجم تمام‌کننده نیاز دارد. این حرفی بود که قبل از شروع بازی‌های لیگ برتر هواداران تیم به زبان آوردند و حتی برای گفتنش جلوی باشگاه محبوب‌شان تجمع کردند! همه این اتفاقات و فشارها درنهایت باعث شد پرسپولیس بالاخره با یورگن لوکادیا هلندی به توافق برسد و به اذعان خیلی‌ها یک بازیکن خوب اروپایی برای حل مشکل خط حمله به جمع بازیکنان سرخ اضافه شود. با وجود این باز هم گفته می‌شود پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم دیگر دارد؛ موضوعی که مدیرعامل باشگاه آن را رد می‌کند و همکارانش در باشگاه تایید! روزنامه «فرهیختگان» بار دیگر نگاهی انداخته به تازه‌ترین اخبار باشگاهی که 5 قهرمانی پیاپی لیگ را به نام خود ثبت کرده است.

 درویش تکذیب کرد، یارگیری ادامه دارد!
با وجود اینکه رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که به‌دنبال خرید بازیکن جدید نیست اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که این باشگاه با جدیت مشغول مذاکره با چند گزینه‌ای است که به آنها معرفی شده‌اند و روز گذشته روزنامه «فرهیختگان» اشاره‌ای به اسامی این نفرات داشت. جالب اینجاست برخی از اعضای باشگاه وقتی با این سوال روبه‌رو شدند که واقعا باشگاه پرسپولیس دنبال جذب مهاجم دیگر است، در پاسخ گفتند چیزی نمی‌دانند! برخی منابع غیررسمی می‌گویند باشگاه پیشنهاد تازه‌ای به الف مانگا داده و منتظر است تا پاسخی از این بازیکن و مدیربرنامه‌اش دریافت کند. حتی شنیده می‌شود پرسپولیس علی‌رغم تکذیب درویش برای بار دوم پیشنهادی را برای کریم انصاری‌فرد ارسال کرده‌ است. البته باشگاه پرسپولیس هیچ‌کدام از این اخبار را تایید نمی‌کند.
به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا بی‌سروصدا با دومین مهاجم خود به توافق برسند؛ حرفی که مسئول روابط بین‌الملل باشگاه دیروز در گفت‌وگو با روزنامه «فرهیختگان» روی آن تاکید داشت.

 نقش یک ایجنت در استوری مهاجم سابق یووه
پخش یک استوری از صفحه اینستاگرام لوکا مارکوویچ مهاجم اسبق یوونتوس ایتالیا آن هم به زبان فارسی و خطاب به هواداران پرسپولیس باعث شد خیلی‌ها از مذاکره باشگاه پرسپولیس با این مهاجم خبر بدهند. اما پیگیری‌های روزنامه «فرهیختگان» مشخص کرد که این بازیکن به باشگاه پرسپولیس معرفی شده و انتشار استوری به زبان فارسی از طرف ایجنت این بازیکن برای سرعت‌بخشیدن به روند مذاکرات بوده و هنوز هیچ چیز در این مورد جدی نشده است.

 درخواست ITC لوکادیا از بوخوم
باشگاه پرسپولیس برای گرفتن کارت بازی لوکادیا از باشگاه بوخوم آلمان درخواست مجوز ITC کرده است. لوکادیا در بوخوم اگرچه گل‌های زیادی به ثمر نرساند اما توانست به تیم‌های بزرگی مثل بایرن‌مونیخ و دورتموند گل بزند و نامش را سر زبان‌ها بیندازد.

قرارداد پرسپولیس و کارگزار باید توافقی فسخ شود
پرسپولیس هنوز موفق نشده با کارگزار خود یعنی شرکت ایده پویان ماژ به توافقی تازه دست پیدا کند. فصل قبل برخلاف اخبار منتشره درمورد تعهدات 330میلیاردی این شرکت به پرسپولیس چنین رقمی دست سرخ‌های پایتخت را نگرفت و گفته می‌شود رقمی بسیار پایین‌تر دراختیار سرخ‌های پایتخت‌نشین قرار گرفت. حال مدتی است پرسپولیسی‌ها خواستار تغییر مفاد قرارداد ازجمله رقم و زمان پرداخت شدند اما ظاهرا تا الان این مذاکرات هیچ نتیجه‌ای نداشته و شرکت مذکور ظاهرا درخواست‌های باشگاه پرسپولیس را نپذیرفته است! شنیدیم اگر روند مذاکرات دارای نتیجه مناسبی نباشد قرارداد فسخ خواهد شد. البته ظاهرا باشگاه پرسپولیس قادر به فسخ یک‌طرفه قرارداد نیست و مثل قراردادی که با کارگزار قبلی داشته باید بعد از توافق میان طرفین قرارداد فسخ شود. گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها همزمان با مذاکره‌ای که با کارگزار خود دارند، مشغول مذاکره با یکی، دو اسپانسر دیگر برای همکاری هستند.

 تمیروف هنوز بازیکن پرسپولیس است
جذب لوکادیا و اصرار یحیی گل‌محمدی به جذب یک مهاجم خارجی دیگر باعث شده شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس حسابی کلافه شود و خواستار حضور در تیم دیگری باشد. ظاهرا تیم پیکان خواستار جذب این بازیکن شده و مدیربرنامه این بازیکن هم تلاش می‌کند زمینه جدایی این بازیکن را تا پیش از پایان زمان نقل‌وانتقالات فراهم کند. داستان فالوکردن پیج اینستاگرامی تیم پیکان هم توسط این بازیکن به همین موضوع باز می‌گردد. چند سالی است که بازیکنان با این روش خواستار جدایی خود از تیم‌شان می‌شوند! حال مسئولان باشگاه پرسپولیس اصلا نظر دیگری در این مورد دارند. آنها می‌گویند تمیروف بازیکن پرسپولیس است و با این تیم تمرین می‌کند و یحیی گل‌محمدی هم خواستار حضور او در تمرین شده و هیچ برنامه‌ای برای جدا شدن این بازیکن در دستورکار باشگاه نیست.
ظاهرا پرسپولیس تا مهاجم دوم را به خدمت نگیرد اصلا نمی‌خواهد مهاجمش را راهی تیم دیگری کند. البته باید دید با نزدیک‌شدن به روز 31 مرداد و پایان زمان نقل‌وانتقالات نفر جدید جذب می‌شود. اگر دیر شود شاید تمیروف فرصت انتخاب تیم جدید پیدا نکند!

 باشگاه: لوکادیا بازیکن میلیون‌دلاری نیست
بعد از اینکه اعلام شد رقم قرارداد لوکادیا با پرسپولیس یک‌میلیون‌ودویست‌هزار دلار است باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد. یک مسئول باشگاه پرسپولیس در این رابطه به روزنامه «فرهیختگان» گفت: «عده‌ای با مطرح کردن چنین مسائلی قصد دارند فشار روانی را روی این بازیکن هلندی زیاد کنند تا با اولین بازی و عدم موفقیت احتمالی این بازیکن در گلزنی برای تیم و باشگاه و این بازیکن حاشیه‌سازی کنند. با اطمینان کامل می‌گوییم این بازیکن به هیچ عنوان بازیکن میلیون‌دلاری برای پرسپولیس نبوده و مسائلی که عنوان می‌شود برای ایجاد حاشیه و جنجال در پرسپولیس است.»
گفتنی است باشگاه پرسپولیس مثل سایر باشگاه‌های فوتبال تا امروز شفاف‌سازی دقیقی روی هزینه‌های صورت‌گرفته نداشته است و اسنادی هم که از سایت کدال منتشر می‌شود چندان مورد اعتماد و استناد قرار نگرفته است. باید دید در آینده چه اطلاعاتی از اسناد قراردادهای بازیکنان فوتبال منتشر خواهد شد.

نظر شما