شناسهٔ خبر: 55656057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح نظارتی ویژه ایام اربعین در کرمانشاه

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه ایام اربعین در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال عزتی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و تردد زوار عتبات عالیات در استان، گفت: در همین راستا مانند سال‌های گذشته طرح تشدید نظارت ویژه ایام اربعین در استان اجرا خواهد شد که شروع این طرح از اول هفته آینده و اتمام آن نیز پایان ایام اربعین و تردد زوار خواهد بود.

وی ادامه داد: در این طرح از تمام امکانات و ظرفیت‌هایی که داریم و همچنین گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها برای رسیدگی به تخلفات استفاده خواهد شد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اولویت‌های این طرح هم یاد کرد و افزود: پایانه‌های مسافربری بین شهری و مراکز فروش بلیط از مهمترین بخش‌هایی است که نظارت بر آنها تشدید خواهد شد.

عزتی همچنین از تشدید نظارت بر مراکز خدماتی خصوصا رستوران‌های بین راهی، مراکز اقامتی، هتل‌ها، مهمان پذیرها و ... در این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: بر واحدهای صنفی بین راهی خصوصا واحدهای مرتبط با مواد غذایی و سوغاتی نیز تشدید نظارت خواهیم داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها هم تخلفات صنفی و اقتصادی و هم تخلفات بهداشتی را در برمی‌گیرد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یکی از مواردی که همواره در ایام اربعین مورد نقد و شکایت بوده را وضعیت سرویس‌های بهداشتی اعلام کرد و افزود: در همین راستا مکاتباتی را با شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های مربوطه خواهیم داشت.

عزتی یادآور شد: با توجه به اینکه جامعه هدف ما در این طرح زوار اربعین است که عمدتا مسافر هستند، باید در صورت بروز هرگونه تخلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرونده مربوط به آنها رسیدگی شود، بنابراین با توجه به اختیاراتی که داریم فورا حکم را صادر می‌کنیم تا زیان شاکی جبران شود.

نظر شما