شناسهٔ خبر: 55652363 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

کشتی جوانان جهان؛

«محمد نژاد جوان» و «محمدآقایی» به رده‌بندی رسیدند

رقابتهای کشتی آزاد جوانان جهان در حالی امروز(سه شنبه) در گروه بازنده‌ها ادامه یافت که احمد محمد نژادجوان و حسین محمدآقایی در اوزان ۵۷ و ۷۰ کیلوگرم توانستند به دیدار رده‌بندی برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، در وزن ۷۰ کیلوگرم حسین محمد آقایی در دور نخست با نتیجه سه بر یک بگیجان کولداشیف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۴ مارسل ناگی از مجارستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر هفت مغلوب میشل مسنبرینک از آمریکا شد و با توجه حضور این کشتی‌گیر در دیدار پایانی، نماینده کشورمان به گروه بازنده‌ها رفت. محمدآقایی در این گروه مقابل کانات کریمبکوف از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر دو به برتری دست یافت و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی برای کسب مدال برنز به مصاف هایک پاپیکیان از ارمنستان برود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمد نژادجوان در دور نخست با نتیجه پنج بر صفر سیمون پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه هفت بر پنج مغلوب جوری وولک از آمریکا شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت.

نژاد جوان در این گروه با نتیجه ۱۱ بر صفر عزیزبک نایموف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل لوکا گوینجیلیا از گرجستان قرار می‌گیرد.

دیدار فینال و رده‌بندی پنج وزن نخست عصر امروز(سه شنبه)در بلغارستان برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما