شناسهٔ خبر: 55648279 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

میانجیگری راموس در دعوای نیمار و امباپه

دو ستاره بزرگ باشگاه پاریس پس از تنش‌هایی که بر سر پنالتی‌های یک مسابقه ایجاد شد، جلسه‌ای تشکیل داده‌اند تا مشکلات خود را حل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از لپاریسین، تنش میان ستاره‌های پاری سن‌ژرمن درحال‌حاضر برطرف شده و کیلیان امباپه دیگر مشکل بزرگی با ستاره برزیلی تیمش یعنی نیمار ندارد.

اولین بازی پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه با حواشی بسیار زیادی همراه بود. پنالتی از دست رفته امباپه در کنار واکنش‌های مسی و اتفاقاتی که پس از مسابقه توسط نیمار رقم خورد، همگی باعث شد تا اردوی پاریسی‌ها دچار تنش شود.

دو ستاره بزرگ باشگاه پاریس یعنی نیمار و امباپه پس از تنش‌هایی که بر سر پنالتی‌های زده شده در بازی برابر مون پلیه ایجاد شد، جلسه‌ای برگزار کردند تا مشکلات خود را حل کنند. در بازی پی اس جی، امباپه در جریان مسابقه یک پنالتی را از دست داد و نیمار نیز پنالتی بعدی تیمش را به او نداد و خودش پشت توپ ایستاد. پس از پایان مسابقه، وینگر برزیلی در توئیتر پیام‌هایی را که در انتقاد به عملکرد امباپه بود لایک کرد تا تنش و درگیری در پاریس بیشتر شود.

به نظر می‌رسد که روز یکشنبه دیداری بین این دو بازیکن صورت گرفته است. لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، به بازیکنانش توضیح داده که مشکلات بین آن‌ها باید به صورت خصوصی مطرح شود و نباید اجازه دهند که همه جهان متوجه شود این دو بازیکن با هم مشکل دارند.

یکی از اعضای تیم پی‌اس‌جی که برای حل مشکل میان دو ستاره مداخله کرده، سرخیو راموس، مدافع کهنه کار اسپانیایی بوده است. راموس پس از پیروزی مقابل مون پلیه در پارک دو پرنس روز شنبه میان این دو نفر واسطه شد.

گفته شده است که امباپه به سران باشگاه گفته نیمار را به فروش برسانند و این بازیکن برزیلی نیز متوجه این صحبت امباپه شده است. نیمار به قدرت بیش از حد ستاره فرانسوی در پی‌اس‌جی اعتراض دارد و از برخورد او نیز ناراضی است. یکشنبه آینده در بازی پاریس مقابل لیل، متوجه خواهیم شد که آیا هر دو رابطه خود را بهبود بخشیده‌اند یا خیر.

نظر شما