شناسهٔ خبر: 55647826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بر صحنه نمایش مشهد چه می‌گذرد؟

چهار نمایش در این هفته بر صحنه تئاتر مشهد حاضر است.

صاحب‌خبر -

نمایش‌های «حکم» به کارگردانی پویا غازی، «پرنده، شعمدانی و آلاینده‌های ذهنی» به کارگردانی علی حاتمی‌نژاد، «چند قاف بزرگ» به کارگردانی معین رواقی و «میهمان نیمه‌شب» به کارگردانی محمد ابراهیمی در این هفته بر صحنه نمایش مشهد حاضر است.  

حکم 

نمایش حکم به نویسندگی سهند خیرآبادی، کارگردانی پویا غازی و تهیه‌کنندگی مجتبی شفیعی روایتگر خاطرات مستند و واقعی مسعود حکم‌آبادی، روزنامه‌نگار و تهیه‌کننده تئاتر، است.  

این نمایش از پنجشنبه، ۲۰ مرداد ماه، روی صحنه رفته و هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه خورشید، واقع در حد فاصل خیابان معلم ۲۸ و چهارراه دانش‌آموز به اجرا می‌پردازد.

از بازیگران این نمایش می‌توان به مسعود حکم‌آبادی، مبینا سمیعی و بهادر اورعی اشاره کرد.  

بر صحنه نمایش مشهد چه می‌گذرد؟

پرنده، شعمدانی و آلاینده‌های ذهنی 

نمایش پرنده، شعمدانی و آلاینده‌های ذهنی نمایشی تراژدی به نویسندگی و کارگردانی علی حاتمی‌نژاد و تهیه‌کنندگی مرکز تئاتر کربن است که از روز چهارشنبه، ۲۶ مرداد ماه، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه استاد نوری حوزه هنری خراسان رضوی روی صحنه می‌رود.  

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: سیاوش درگیر بیماری تومور مغزی می‌شود. پس تصمیم می‌گیرد در این روزهای پایانی دوستانش را در یک گروه مجازی جمع کند و… . 

از بازیگران پرنده، شعمدانی و آلاینده‌های ذهنی می‌توان به محمدرضا ارجمندی، علی آل پیغمبر، علیرضا برجسته، نگار حسین‌زاده، معین خاکزاد، مرتضی راد، احمد شهیری پارسا، نیلوفر طبائی، سمانه ظریف، مرتضی عابدی، تلما غفاری، محدثه قوچانی، الهه کریمی، پویا ملازم، دینا میرنژاد و غزاله نوذری اشاره کرد.  

بر صحنه نمایش مشهد چه می‌گذرد؟

چند قاف بزرگ 

نمایش تراژدی چند قاف بزرگ به نویسندگی و کارگردانی معین رواقی تولید مرکز تئاتر کربن است که از امروز، ۲۵ مرداد ماه، هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد لطفی پردیس تئاتر مستقل، واقع در خیابان صارمی، حد فاصل میدان حافظ و صارمی ۵۰ روی صحنه می‌رود.  

از بازیگران این نمایش می‌توان به نیما دانش منوچهری، احسان مشایخی دوم، یاسمن مومنی، سجاد علی‌آبادی و سینا چهاریاری اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پرونده کیفری که قرار بود به ظاهر ساده باشد اما ... 

بر صحنه نمایش مشهد چه می‌گذرد؟

میهمان نیمه‌شب 

نمایش میهمان نیمه‌شب به کارگردانی محمد ابراهیمی از امروز، ۲۵ مرداد ماه، هر شب به مدت ۷۰ دقیقه در فرهنگسرای ترافیک واقع در خیابان دانشجو ۲۹ روی صحنه می‌رود.  

در خلاصه این نمایش آمده است: ۲ تن از سردارانی که در کربلا بودند، در مسیر برگشت به کوفه با یکدیگر دچار درگیری می‌شوند. این درگیری به خانه کشیده می‌شود و ... 

از بازیگران میهمان نیمه‌شب می‌توان به علیرضا فرزانه، حسن چودن، مهری شمس، سمیه کرچی، الهام رمضانی، تکتم خدیوی و فاطمه خیرآبادی اشاره کرد.  

بر صحنه نمایش مشهد چه می‌گذرد؟

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی فروش بلیت تئاتر مشهد به نشانی gishot.ir بلیت خود را خریداری نمایند.  

انتهای پیام

نظر شما