به گزارش راهبرد معاصر دنکوب سرپرست مدیریت منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش جهت پیگیری امور مربوط به ادامه فرایند استخدام (تشکیل پرونده استخدامی، شرکت در دوره مهارت آموزی) به شهرستان محل خدمت پذیرفته شده در آزمون مراجعه نمایند.
وی افزود: رسیدگی به اعتراض نتایج مصاحبه مستلزم مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان و ارائه و ثبت درخواست کتبی (منضم به مدارک و مستندات لازم) در مهلت یک ماه بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون می باشد.
مدیر منابع انسانی و امور اداری استان با اشاره به اینکه بررسی اعتراضات، شرایط و ضوابط مندرج در آگهی آزمون استخدامی ملاک عمل خواهد بود گفت: داوطلبانی که بنا به دلایل متفاوت (حداکثر سن مجاز برای آزمون، تاریخ اخذ مدرک تحصیلی، نداشتن کارت پایان خدمت و ...) معترض می باشند با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه آزمون استخدامی قابل رسیدگی نخواهد بود.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر ارائه اعتراض در مهلت قانونی اعلام شده یاد آور شد: به مدارک و مستنداتی که بعد از مهلت یک ماه پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ارائه گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد./ایسنا
∎
نظر شما