شناسهٔ خبر: 55627275 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محبی: امیدوارم با استقلال به نتایج بزرگی برسیم / تمام جانمان را درون زمین می‌گذاریم

بازیکن جدید تیم استقلال تهران می‌گوید پیوستن او به این تیم حدود 70 روز به طول انجامیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد محبی پس از امضای قرارداد با باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ و ریشه دار استقلال پیوستم و امیدوارم سال خوبی با هم داشته باشیم. ما بازیکنان تمام تلاشمان این است که بتوانیم برای سربلندی استقلال بجنگیم و به اهدافی که داریم برسیم. امیدواریم مانند سال گذشته سال خوبی داشته باشیم و به اهدافی که گفتم برسیم.

او ادامه داد: هدف شخصی‌ام می تواند دوباره بتوانیم مسیری که سال قبل داشتیم را دوباره جلو برویم و تمام تلاشمان را کنیم تا استقلال به جایگاهی که حقش است، برسد. دوم اینکه امسال سال جام جهانی است و برای هر فوتبالیستی جام جهانی رویای بزرگی است و امیدوارم امسال هم با استقلال به نتایج بزرگی برسیم و همینطور با تیم ملی هم در جام جهانی سال خوبی داشته باشیم.

محبی درباره همکاری با ریکاردو ساپینتو اظهار داشت: یک بازی با مورینتزه داشتیم و سال گذشته برابر ایشان بازی کردم. یک اخراجی گرفتم و یک گل زدم. فکر میکنم علاقه مندی ایشان به من از آنجا شروع شد و وقتی که به ایران آمدند ایشان با من صحبت کردند و مذاکرات از آن زمان شروع شد؛ الان هم اینجا هستیم و با هم کار می‌کنیم و امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم. 

بازیکن تازه وارد آبی پوشان گفت:‌ استقلال هواداران بی شماری دارد چه درون ایران و چه خارج از ایران. امسال تمام تلاشمان را می‌کنیم آن نتیجه ای که درخور شان هواداران است را بگیریم و این قول را به آن‌ها می‌دهیم که تمام جانمان را درون زمین می‌گذاریم. از شما هواداران ممنونم که در این مدت خیلی برای من پیام فرستادید و صدای شما را شنیدم. از شما ممنونم و الان اینجا هستم. از مدیران باشگاه هم تشکر می کنم که حدود 70 روز این پروژه طول کشید و این هم به خاطر تعویض مدیران سانتاکلارا بود و سرمربی ماریو سیلوا تاکید داشت که آنجا بمانم. بالاخره شرایط به وجود آمد که اینجا بیایم و در خدمت شما باشم. بالاخره از کسانی که باعث شدند این کار انجام شود تشکر می‌کنم.

نظر شما