شناسهٔ خبر: 55589901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار خوزستان خبر داد؛

انجام تمهیدات لازم برای عبور آسان زائران در ۲ مرز خوزستان

اهواز- معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: تمهیدات لازم برای عبور آسان، روان و توأم با امنیت زائران اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه در حال برنامه‌ریزی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی ظهر امروز شنبه در جلسه هماهنگی درباره اقدامات هلال احمر که با حضور «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای عبور آسان، روان و توأم با امنیت زائران اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه در حال برنامه‌ریزی است و اقدامات خوبی برای تسهیل در عبور و مرور زائران انجام شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان افزود: در حوزه ارتباطی با کشور مقابل، جلساتی با معاونان استانداران بصره و العماره برگزار شده تا مسائل در مورد تردد زائران حل و فصل شود.

وی بیان کرد: در حوزه زیرساختی از جمله آب، برق و درمانی، اقدامات خوبی انجام شده است؛ البته اقداماتی را که باید در مرزها انجام شود، مرور کردیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده امسال اربعین متفاوتی داشته باشیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: در خصوص تأمین آب آشامیدنی و یخ برای زائران و مواکب خدمات‌رسان اقدامات خوبی شده و مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

نظر شما