شناسهٔ خبر: 55579607 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با پیمانکاران متخلف بنیاد مسکن برخورد قانونی خواهد شد

با توجه به گزارشات مردمی و عدم توجه برخی از پیمانکاران طرح‌های بنیاد مسکن به نکات ایمنی، علاوه بر نظارت دقیق با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

صاحب‌خبر -

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر در توضیح کلیپ منتشر شده از وضعیت غیر استاندارد یک باب منزل مسکونی طرح‌های بنیاد مسکن در بخش آهوران، گفت: این واحد‌های مسکونی از طرح‌های سال ۹۸ هستند که به دلیل عدم توجه پیمانکار به نکات ایمنی و فنی به صورت راکد مانده اند و اجازه ادامه کار به آن داده نشده است.

وی گفت: برای واحد مسکونی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است هیچ مبلغی از تسهیلات آزاد نشده است و در همان زمان نیز جلوی کار پیمانکار گرفته شده است و تاکنون پول دیوار چینی و ستون‌های را نیز نگرفته است.

فرماندار نیکشهر افزود: برای واحد‌های نیمه تمام ۴۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که به متقاضیان اصلی واگذار می‌شود.

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر اظهار داشت که در دفاع از حقوق مردم به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و با کسانی که تخلف آن‌ها ثابت شود برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در جوابیه خود نسبت به کلیپ منتشر شده چنین آورده است که با توجه به گستردگی دامنه عمل و فعالیت‌های بنیاد مسکن در روستا‌ها و احداث بیش از ۲۷۰۰۰ واحد مسکن روستایی در دو ساله اخیر و ارتقا چشمگیر شاخص مقاوم سازی استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اطمینان خاطر می‌دهد که در هر نقطه از استان، رعایت کیفیت در اجرای واحد‌های مسکونی، اصل لا یتغیر بنیاد در اجرای برنامه ملی مقاوم سازی محسوب می‌شود و ضمن نظارت دقیق بر حجم انبوه واحد‌های احداثی و برخورد با پیمانکاران خاطی، بر رفع نقایص موجود حساسیت و تاکید ویژه وجود دارد.

نظر شما