شناسهٔ خبر: 5557699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

برنامه اردويي پرسپوليس براي حضور در فصل جديد مشخص شد

برنامه اردويي تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در فصل جديد رقابت‌ها اعلام شد و سرمربي کروات اواخر خردادماه در تهران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

برانکو ايوانکوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس که پس از پايان ديدار اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا ايران را ترک کرد قرار است اواخر خردادماه (28 يا 29 خرداد) به تهران بازگردد تا قرمزپوشان را براي فصل آينده آماده کند.

بر اين اساس قرار است تمرينات پرسپوليس از 28 خردادماه آغاز شود و قرمزپوشان تا 7 تير به مدت 10 روز تمرينات خود را در تهران دنبال کنند.

بازيکنان اين تيم از تاريخ 8 تا 10 تيرماه استراحت خواهند کرد و پس از آن شاگردان برانکو خود را مهياي ارودي خارج از کشور به مدت دو هفته خواهند کرد. قرار است 4 بازي تدارکاتي براي سرخ پوشان در خارج از کشور درنظر گرفته شود.

پس از اين مدت پرسپوليسي‌ها به تهران بازخواهند گشت و تا آغاز رقابت‌هاي ليگ برتر دو ديدار تدارکاتي با دو تيم ليگ برتري خواهند داشت و پس از آن به استقبال از بازي‌هاي فصل جديد خواهند رفت.

برانکو ايوانکوويچ همچنين از باشگاه پرسپوليس خواسته است که بازيکنان جذب شده بايد طبق برنامه وي از قيبل (برنامه‌هاي غذايي و ...) روند آماده‌سازي را طي کنند و هشدار داده است که در صورت حضور بازيکني با اضافه وزن در تمرينات، با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

نظر شما