شناسهٔ خبر: 55563711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود 10 چاه کشاورزی به مدار آبرسانی شهرکرد

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: از نخستین روز ایجاد کدورت در آب چشمه کوهرنگ تاکنون آب 10 چاه کشاورزی وارد مدار آبرسانی شهرکرد شده است.

صاحب‌خبر -

مراد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از نخستین روز ایجاد کدورت در آب چشمه کوهرنگ تاکنون آب 10 چاه کشاورزی وارد مدار آبرسانی شهرکرد شده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طول مسیر انتقال آب از چشمه به شهرکرد مشغول انجام اقداماتی هستیم تا کدورت کاهش پیدا کند و امیدواریم ظرف چند ساعت آینده این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا از طریق شبکه انتقال آب از تصفیه‌خانه سامان حجم آب ورودی به شبکه به خصوص در منطقه منظریه را افزایش دهیم.

محمودی اضافه کرد: شهرهای چلگرد، باباحیدر، سورشجان و ... که در مسیر انتقال آب از چشمه کوهرنگ قرار دارند دچار چالش آبی هستند.

وی گفت: هم‌اکنون 10 تانکر آبرسانی در شهر سورشجان مشغول آبرسانی به مردم است و همچنین آب بسته‌بندی در چندین ایستگاه بین مردم توزیع می‌شود.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: هم‌اکنون در شهرهای اردل، لردگان و بازفت در حال ارائه خدمات هستیم.

وی افزود: ما تمام ظرفیت آب را در شهرها و روستاهای مسیر چشمه کوهرنگ وارد مدار کرده‌ایم و از مردم هم انتظار صرفه‌جویی داریم.

انتهای پیام/68024

نظر شما