شناسهٔ خبر: 55562290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست اداره‌کل استاندارد گلستان:

ظرفیت ایرنا می‌تواند در ترویج فرهنگ استاندارد یاری‌رسان باشد

گرگان - ایرنا - سرپرست اداره‌کل استاندارد گلستان گفت: ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و به‌خصوص خانواده‌ها یکی از دغدغه اصلی این نهاد است که استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه‌ها به خصوص ایرنا می‌تواند راه رسیدن به این هدف را کوتاه‌تر کند.

صاحب‌خبر -

سیدمهدی حسینی روز پنجشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان و گرامیداشت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهارداشت: با توجه به اثرگذاری انکارنشدنی وسایل استاندارد در سلامت همه جانبه افراد، باید مردم بیش از گذشته با فرهنگ استاندارد در زندگی آشنا شوند.

وی بیان کرد: مسوولیت مهم استاندارد، اقدام عملی برای تقویت زیرساخت‌ها است و بر این اساس هر محصولی که در حوزه کیفیت باشد، به انجام آزمایش‌ استاندارد نیازمند خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل استاندارد گلستان افزود: این مجموعه با وجود کمبود نیروی انسانی و اعتبار به عنوان یک سازمان فرابخشی وظایف و مسوولیت‌های خود را در راستای افزایش سطح استاندارد جامعه انجام می‌دهد.

سرپرست اداره کل استاندارد گلستان گفت: به عنوان یک دستگاه مدعی‌العموم استانداردسازی هتل‌ها، رستوران‌ها، هتل آپارتمان‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ استان را در دستور کار قرار داده‌ایم که تقویت این بخش به مطالبه گری رسانه ها احتیاج دارد.

حسینی ادامه داد: دغدغه اصلی و اساسی این مجموعه ترویج فرهنگ استاندارد است و ظرفیت خبرگزاری می‌تواند بخش زیادی از این مشکل و دغدغه را تامین کند.

وی گفت: با هدف سالم‌سازی بازار و از بین بردن احتمال وجود طلای تقلبی، با عیار یا وزن پایین‌تر از استاندارد و نیز کمک به حفظ اقتصاد خانواده‌هایی که اقدام به خرید طلا می‌کنند، از مصنوعات طلای موجود در بازار نمونه‌برداری خواهد شد.

نظر شما