شناسهٔ خبر: 55562117 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

یک وکیل ادگستری مطرح کرد؛

فعالیت استارت آپ وکالت و مشاوره حقوقی

یک وکیل پایه یک دادگستری با بیان اینکه از حدود پنج سال پیش به فکر استارت آپی در زمینه وکالت و مشاوره حقوقی افتاده است، گفت: می خواهیم با این استارت آپ به نیازهای وکلا و مردم پاسخ بدهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوذر حسن زاده وکیل پایه یک دادگستری با بیان اینکه از حدود پنج سال پیش به فکر استارت آپی در زمینه وکالت و مشاوره حقوقی افتاده است، گفت: می خواهیم با این استارت آپ به نیازهای وکلا و مردم پاسخ بدهیم.

وی افزود: نیازی که در مردم دیدیم این بود که در انتخاب وکیل مناسب با چالش مواجه هستند و معیاری برای خوب یا بد بودن وکیل در رشته تخصصی وجود نداشت.

حسن زاده خاطرنشان کرد: با این سامانه در زمینه برندینگ و آموزش به وکلا فعال شدیم و می توانستند با انجام مشاوره رایگان در سامانه و بارگذاری محتواهای آموزشی برای عموم و نیز سایر پارامترها مثل تحصیلات و سوابق کاری خودشان را معرفی کرده و مردم هم بعد از مشاوره به وکلا امتیاز بدهند.

وی افزود: در این الگوریتم وکیلی که بیشترین حس خوب را به مراجعه کننده اش بدهد امتیاز بیشتری خواهد گرفت و در رتبه بندی امتیار بالاتری کسب خواهد کرد.

این وکیل پایه یک دادگستری ادامه داد: در این شرايط رقابتی سالم در بین وکلا برای اخذ رضایت مردم با انجام درست پرونده ها و ارائه مشاوره صحیح انجام خواهد شد که نتیجه آن برنده برنده خواهد بود.

حسن‌ زاده اظهار داشت: در بین وکلا، وکلایی بودند که بسیار باسواد و فعال بودند ولی شناخته شده نبودند و مردم اکثرا به وکلای مشهور مراجعه می کردند. یعنی عدالت ارجاع پرونده وجود نداشت.

 

نظر شما