شناسهٔ خبر: 55561579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲ بیمار کرونایی در کرمانشاه فوت کرد/ افزایش بیماران بدحال

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متأسفانه طی چند روز اخیر آمار بیماران کرونایی در بخش‌های ویژه و با وضعیت وخیم روندی افزایشی داشته است.

صاحب‌خبر -

حامد بهرامیان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۵۶ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی ادامه داد: ۶۸ نفر از این تعداد در بخش ویژه تحت درمان هستند که ۱۷ نفر از آن‌ها با حال وخیم با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بستری بخش‌ویژه افزایش یافته و متأسفانه طی چند روز اخیر  آمار بیماران با وضعیت وخیم روندی صعودی داشته است.

با بیان اینکه ۲ مورد از فوت بیماران کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ثبت شده است، گفت: با احتساب آن، مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به ۳ هزار و ۱۶۸ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ مورد بستری جدید در بیمارستان‌های استان پذیرش شده که ۳۷ نفر هم در این مدت پس از بهبودی ترخیص شده است.

بهرامیان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۷ مورد از بیماران سرپایی و ۱۱۳ مورد بستری در استان شناسایی شده است.

وی یادآور شد: این سویه از کرونا سرایت‌پذیری بسیار بالایی دارد که مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی و تکمیل روند واکسیناسیون را رعایت کنند؛ متأسفانه ۱۰ درصد از جامعه هدف هنوز واکسنی دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/پ

نظر شما