شناسهٔ خبر: 55560221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نجات جان گردشگران گرفتار در سیلاب فیروزکوه با اعزام بالگرد

فیروز کوه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تمامی گردشگران و گرفتاران در سیلاب روز گذشته شهرستان فیروز کوه توسط گروههای امداد ونجات با اعزام بالگرد به مکان های امن منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران روز پنجشنبه در گفت وگو با رسانه  ها گفت: با آغاز بارش باران و وقوع سیلاب روز گذشته در فیروزکوه ، تعدادی از گردشگران در منطقه گردشگری تنگه واشی این شهرستان گرفتار سیل شدند.

شاهین فتحی افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه و نبود امکان دسترسی جاده با توجه به جاری شدن سیلاب ، با هماهنگی های انجام شده ، یک فروند بالگرد برای نجات جان این گردشگران به منطقه تنگه واشی اعزام شد.

نجات جان گردشگران گرفتار در سیلاب فیروزکوه با اعزام بالگرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در سیلاب روز گذشته شهرستان فیروز کوه ۱۸ گردشگر گرفتار در سیل منطقه تنگه واشی توسط  بالگرد به منطقه امن منتقل شدند.

وی گفت : خوشبختانه با اقدام به موقع خدمات امدادی ، از بروز فاجعه ای جبران ناشدنی جلوگیری شد و ۱۸ گردشگر به منطقه امن انتقال و اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود : ابتدای مسیر روستای جلیزجند ۴ نفر هم گرفتار سیلاب شده بودند که دو نفر از آنها مصدوم شدند.

فتحی گفت: یک نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل توسط امدادگران درمان و مصدوم دیگر به بیمارستان امام خمینی ( ره ) شهرستان منتقل شد.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما