شناسهٔ خبر: 55557719 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

ثبت‌نام عضو فعلی هیأت اجرایی برای بقا در کرسی کنونی؛

انتخابات کمیته ملی المپیک| نام‌نویسی رنگرز و باران‌چشمه برای تصدی کرسی نایب‌رئیسی/ سعیدی برای ریاست گام برداشت!

ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک امروز هم ادامه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی برای رقابت در تصدی کرسی‌های ریاست، نایب‌رئیسی و عضویت در هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک تا پایان ساعت اداری امروز (پنج‌شنبه - ۲۰ مردادماه) به‌عنوان آخرین روز مهلت قانونی و رسمی نام‌نویسی ادامه خواهد داشت.

حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در انتخابات

حسن رنگرز، قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان و مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان مازندران امروز با حضور در محل کمیته ملی المپیک و از سمت باشگاه نساجی، برای تصدی پست نایب‌رئیسی کمیته نام خودش را نوشت.

رنگرز برای نائب رئیسی کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرد

ثبت‌نام عضو فعلی هیأت اجرایی برای بقا در کرسی کنونی

غلام‌علی محمدعلی‌پور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی که طی ۴ سال گذشته مسئولیت عضویت در هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک را داشته و حضورش در این نهاد مورد انتقاد و بحث بسیاری از رؤسای فدراسیون‌های المپیکی بوده، با ثبت‌نام در انتخابات امسال باز هم آمادگی‌اش برای بقا در سمت کنونی را اعلام داشت.

انتخابات کمیته ملی المپیک| علیپور باز هم نامزد عضویت در هیات اجرایی شد

نام‌نویسی رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در انتخابات

مهرعلی باران‌چشمه، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نیز امروز با حضور در محل کمیته نام خود را برای رقابت انتخاباتی جهت تصدی کرسی نایب‌رئیسی کمیته ملی المپیک نوشت.

ثبت‌نام باران‌چشمه در پست نایب رئیسی کمیته ملی المپیک

حضور دبیرکل کمیته در انتخابات ریاست و نایب‌رئیسی

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک هم امروز برای رقابت در انتخابات احراز کرسی ریاست و نایب‌رئیسی کمیته ملی المپیک ثبت‌نام خود را انجام داد.

انتخابات کمیته ملی المپیک| دبیرکل وارد رقابت شد، اسکندری هم ثبت‌نام کرد

ثبت‌نام رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای تصدی سمت نایب‌رئیسی

هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با حضور در محل این کمیته، برای احراز کرسی نایب‌رئیسی کمیته ملی المپیک در انتخابات نام‌نویسی کرد.

ثبت‌نام اسکندری در انتخابات کمیته ملی المپیک

فرایند ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی شرکت در انتخابات پست‌های مختلف کمیته ملی المپیک از صبح روز چهارشنبه - ۵ مردادماه آغاز شده و با اتمام ساعت اداری معمول امروز نیز پایان یافت.

نظر شما