شناسهٔ خبر: 55552231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندار فیروزکوه: وقوع سیلاب مجدد در برخی مناطق و آبگرفتگی منازل/ ارزیابی تنگه واشی به دلیل احتمال حضور محیط‌بانان

فرماندار فیروزکوه از وقوع سیلاب مجدد خبر داد و گفت: منطقه تنگه واشی و سایر مراکز تفریحی فیروزکوه تعطیل است اما افرادی از دستگاه‌های خدمات‌رسان و محیط‌بانان در این مناطق خدمت‌رسانی می‌کنند لذا تیم‌های ارزیاب در این مناطق حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

محمد حیدری‌منش در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در فیروزکوه، با اشاره به وقوع مجدد سیلاب در برخی نقاط این شهرستان اظهار داشت: عصر امروز در حین عملیات امدادرسانی در روزستای مزداران متوجه وقوع سیلاب در برخی مناطق شدیم لذا گروه‌های ارزیاب برای بازدید از مناطق اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به هشدار وضعیت نارنجی از شب گذشته اطلاعیه‌ای توسط ستاد بحران شهرستان در رسانه‌های مختلف اعلام شد و در مناطق گردگشگری نیز بنرهای اطلاع‌رسانی نصب است و منطقه تنگه واشی نیز بر اساس تصمیم مدیریت بحران شهرستان تا 20 مردادماه تعطیل است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه گفت: امروز شاهد حجم عظیمی از سیلاب در تنگه واشی و روستاهای نام‌آور، جلیزجند و چندین روستای دیگر و نیز شهر فیروزکوه بودیم که در برخی مناطق با تخریب و در شهر با آبگرفتگی منازل همراه بوده است.

حیدری‌منش تصریح کرد: تمامی عوامل ستاد بحران شهرستان در حال کمک‌رسانی به مردم هستند تا التهابات کاسته و شرایط به حالت عادی بازگردد.

وی ادامه داد: قطعی برق، آسیب جدی به مرکز پرورش ماهی، آبگرفتگی منازل، آسیب به خودروها و غیره تاکنون اتفاق افتاده که در حال ارزیابی هستیم اما می‌توان گفت شدت این سیلاب از سیلاب پیشین کمتر بوده است.

فرماندار فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: منطقه تنگه واشی و سایر مراکز تفریحی فیروزکوه از 5 مردادماه تعطیل بوده اما افرادی از دستگاه‌های خدمات‌رسان و محیط‌بانان در این مناطق حضور داشتند و ممکن است هشدارها نیز از سوی برخی گردشگران نقض شده باشد لذا تیم‌های ارزیاب در این مناطق حضور یافتند.

انتهای پیام/ح

نظر شما