شناسهٔ خبر: 55550708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه الیگودرز: حقیقت جویی و طریقت شناسی ویژگی بارز خبرنگاران تراز انقلاب است

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: حقیقت طلبی و طریقت شناسی، از ویژگی های بارز خبرنگاران تراز انقلاب است که در شرایط جنگ نرم امروزی بسیار کاربرد دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مهدی سرلک روز چهارشنبه در نشست با روزنامه‌ نگاران و خبرنگاران شهرستان افزود: تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی، در راستای جهاد تبیین حضرت سجاد( ع) و پیام آور دشت کربلا معنادار است.

وی از جمله ویژگی های خبرنگاران‌ را بصیرت، شجاعت، صداقت، تخصص و تعهد و دلسوزی دانست و افزود: در یک جمله حقیقت طلبی و طریقت شناسی ویژگی بارز یک خبرنگار تراز نظام و انقلاب است.

امام جمعه الیگودرز با تاکید بر استفاده از این ظرفیت برای تزریق امید به جوانان ادامه داد: باید روحیه مطالبه گری در مردم تقویت شود که رسانه ها در مقام نماینده افکار عمومی وظیفه نقادی سازنده و پرسشگری دارند و مسوولان‌ هم باید پاسخگوی مردم باشند.

حجت الاسلام سرلک همچنین نماز جمعه را مختص همه مردم با هر تفکر و در هر مقامی دانست و اضافه کرد: تریبون نماز جمعه نقش غیر قابل انکاری در رفع مشکلات و پیشرفت کشور داشته چراکه امام‌ جمعه با هیچ جناحی عقد اخوت نبسته است و صرفا خود را خادم مردم می داند.

وی با تاکید بر حمایت از مطالبه گری خبرنگاران در راستای منافع مردم افزود: امام جمعه قدرت اجرایی ندارد و در عزل و نصب ها هم دخالتی نمی کند، اما وظیفه پیگیری مطالبات مردم و پرسشگری از مسوولان را دارد و قطعا هر مدیری که ترک فعل کند، پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما