شناسهٔ خبر: 55550328 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نایین میزبان سی و ششمین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان

سی و ششمین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نایین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا در این جلسه سید رضا مرتضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه حدوداً یک ماه گذشته به منظور بازدید از شهرستان نائین و پروژه‌های نیمه تمام به این شهرستان سفر کرده بودیم، مجدداً مشکلات را از نزدیک مشاهده و بررسی کردیم. در این جلسه مصوبات جلسه قبلی بررسی و بر بعضی از آنها تاکید شد و مواردی که مطرح نشده بود مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مسئله‌ی اساسی شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک ورود سرمایه گذار به این منطقه است. با فعالیت در دو محور اساسی معادن و صنایع معدنی و حوزه گردشگری کار ویژه‌ای می‌توان انجام داد و در کنار آن باید زیر ساخت‌ها را بهبود بخشید که اساس بهبود زیرساخت‌ها عملی شدن مصوبات سفر قبلی است.

به گفته استاندار اصفهان، اگر بخواهیم به پیشرفت و آبادانی این منطقه کمک کنیم باید در بخش معادن این منطقه سرمایه گذاری جدی صورت گیرد چون دو شهرستان نائین و خور و بیابانک دارای انواع و اقسام عناصر نادر است.

حجت الاسلام موسوی لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به نظرات همکاران در مجمع نمایندگان استان اصفهان، مقرر شد در سال جاری جلسات این مجمع در مرکز شهرستان‌ها برگزار شود. با توجه به این مورد سفر به نائین صورت گرفت که با توجه به موارد مطرح شده در جلسه اگر ۳۷ مصوبه سفر قبلی استاندار به اجرا برسد قطعاً موجب آبادانی این شهرستان خواهد شد.

وی افزود: شهرستان نائین اولین شهرستان به منظور برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان بود و شهرستان بعدی طبق قرعه کشی انجام شده شهرستان سمیرم است.

الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک ضمن تقدیر از حضور مجمع نمایندگان استان اصفهان و استاندار محترم اصفهان گفت: قطعاً حضور مسئولان نتایج بسیار خوبی برای این دو شهرستان خواهد داشت.

وی در پایان از تلاش فرماندار نائین در مجموعه فرمانداری شهرستان نائین به منظور برگزاری جلسه در این مکان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایمنا، بهبود راه‌های شهرستان نائین و خور و بیابانک و مباحثی در خصوص نقاط حادثه خیز، کمبود برق در شهرک‌های صنعتی، تقویت ولتاژ برق، مکان‌های مسکونی، مسائل مربوط به بحث گردشگری و بازارچه صنایع دستی، رفع مشکلات آب و آبرسانی منطقه در دو سه سال آینده و شروع پروژه‌های این مورد در کمتر از یک ماه آینده، استفاده از ظرفیت معادن در راه‌ها و تقویت زیر ساخت‌ها، خط لوله گاز نائین به سمت خور و بیابانک، تخصیص اختیارات فرمانداران از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که مصوباتی نیز به همراه داشت.

نظر شما