شناسهٔ خبر: 55550056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

عمده مدیران دستگاه های اجرایی لرستان بومی هستند

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران و رییس اتاق لرستان در نشست خبری گفت: با توجه به اینکه اولین دوره‌ پس از انقلاب است که عمده مدیران ارشد استان بومی هستند پنجره فرصت تاریخی برای استان فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حسین سلاحورزی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود ، اظهار کرد: اگر دولت قدم‌های خوبی که در حذف ارز ترجیحی برداشته ثابت‌قدم باشد، از سال آینده شاهد کاهش رشد نرخ تورم می شویم.

وی افزود: از ۵۰ سال گذشته کشور در چرخه تله رشد پایین اقتصادی و نرخ پایین سرمایه‌گذاری که ریشه آن در تورم بوده، گرفتار شده است.

سلاحورزی تصریح کرد :دولت‌ها بیشتر به دنبال رفاه مردم بوده و هستند، این در حالی است که تله اقتصادی خود را به شکل کسری بودجه و تورم عمیق نشان داده و این چرخه شکل گرفته است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران و رییس اتاق لرستان خاطر نشان کرد : لرستان نه تنها مستثنی نبوده از اقتصاد کلان کشور، بلکه بنا به دلایل مختلف زیرساختی از نظر شاخص‌هایی چون نرخ بیکاری، تورم و سرمایه‌گذاری پایین کمتر نیز توسعه یافته است.

وی گفت: اگر تورم کشور کنترل شود، نااطمینانی در اقتصاد کاهش یافته و رشد اقتصاد پایدار در کشور فراهم خواهد شد.

سلارزی بیان کرد : در لرستان پنجره فرصت تاریخی برای استان فراهم شده است، اولین دوره‌ای پس از انقلاب است که عمده مدیران ارشد استان بومی هستند و این یک فرصت ویژه برای توسعه محسوب می‌شود.

48

نظر شما