شناسهٔ خبر: 55549753 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تصویر تبلیغاتی رسمی شیائومی MIX Fold 2، چهره واضح این گوشی تاشو را نمایان کرد

gizmochina

صاحب‌خبر -

تصویر تبلیغاتی رسمی شیائومی MIX Fold 2 منتشر شد. در این پوستر، طراحی پشت گوشی میکس فولد 2 به همراه برخی مشخصات کلیدی آن مشخص شده است.

ساعت 7 بعد از ظهر فردا (11 آگوست) به وقت محلی، شیائومی رویداد بزرگی را در چین برگزار خواهد کرد. سال گذشته این شرکت از گوشی MIX Fold به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشوی خود رونمایی کرد و فردا قرار است جانشین آن را با نام میکس فولد 2 عرضه کند.

اکنون تصویر تبلیغاتی رسمی شیائومی MIX Fold 2 منتشر شده که چهره واضح این گوشی تاشو و طراحی قاب پشتی آن را نشان می‌دهد. این پوستر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است و در همان زمان، یکی از کاربران این شبکه اجتماعی مشخصات کلیدی گوشی تاشوی جدید شیائومی را به اشتراک گذاشت.

شیائومی MIX Fold 2 شیائومی MIX Fold 2

پوستر شیائومی میکس فولد 2 نشان می‌دهد که طراحی عقب این گوشی تاشو در مقایسه با مدل قبلی خود متفاوت است. دوربین‌های عقب گوشی به صورت افقی قرار گرفته‌اند. این گوشی از دوربین سه گانه بهره می‌برد که توسط برند لایکا بهینه شده و یک فلاش LED آنها را همراهی می‌کند. دکمه کنترل صدا و دکمه پاور که با حسگر اثر انگشت ادغام شده است در لبه سمت راست قرار گرفته‌اند.

مشخصات احتمالی شیائومی MIX Fold 2

شیائومی میکس فولد 2 دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی Samsung E5 AMOLED است که وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی را ارائه می‌دهد. در داخل، یک پنل OLED Eco2 تاشو قرار گرفته که دارای اندازه 8.02 اینچی بوده و از وضوح 2.5K، نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی و UTG یا شیشه فوق‌العاده نازک بهره می‌برد. همچنین دوربین زیر نمایشگر از دیگر ویژگی‌های این بخش به شمار می‌رود.

فعلا هیچ اطلاعاتی درباره دوربین جلوی میکس فولد 2 وجود ندارد. در پشت گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال دو برابری قرار گرفته است. این دستگاه به طور پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد.

شیائومی MIX Fold 2 به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. مشخص نیست که آیا این گوشی تاشو از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند یا خیر. تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در دل این گوشی تاشو قرار گرفته و طبق اطلاعات منتشر شده در TENAA، این گوشی به همراه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد.

شیائومی میکس فولد 2 در هنگام باز شدن ضخامت 5.4 میلی‌متری دارد و وقتی تا شود ضخامت آن به 11.2 میلی‌متر می‌رسد. وزن دستگاه نیز حدود 262 گرم اعلام شده است.

نظر شما