شناسهٔ خبر: 55546198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رکورد مصرف برق بعد از نیم قرن در کهگیلویه و بویراحمد شکسته شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران جمال معتمدی زاده اظهار کرد: براساس آمارهای ارائه شده از مرکز دیسپاچینگ شرکت، رکورد مصرف برق در این استان بعد از نیم قرن شکسته شده و متاسفانه این رشد مصرف همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: با استقرار در مرکز پایش و بررسی آخرین وضعیت میزان مصرف برق مشترکین، میزان مصرف برق در ساعات پیک بار کهگیلویه و بویراحمد ( ساعت 13 تا 18 و 20 تا 24 ) اکنون از مرز 509 مگاوات گذشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در نیم قرن اخیر، این میزان مصرف بی سابقه و چشمگیر بوده است.

معتمدی زاده عنوان کرد: امسال مصرف برق افزایش 17 درصد نسبت بمدت مشابه سال قبل در این استان افزایش داشته است.

 وی گفت: ما هم اکنون شاهد افزایش مصرف 73 مگاواتی برق در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد بوده که برای خود ما بسیار نگران کننده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه این استان ( ساعت 20 تا 24 ) نیز 506 مگاوات بوده که از افزایش بیش از 50 مگاواتی نسبت بمدت مشابه سال قبل خبر می دهد.

معتمدی زاده بیان کرد: بیشترین میزان مصرف برق در این استان مُتعلق به گچساران با 183 مگاوات است.

وی افزود: مشترکین برق در این شهرستان نسبت بمدت مشابه سال گذشته نیز 11 مگاوات برق بیشتر مصرف کرده اند.

معتمدی زاده از رشد نگران کننده مصرف برق در بهمئی و گذر آن از مرز 48 مگاوات خبر داد و افزود: میزان مصرف برق در این شهرستان نسبت بمدت مشابه پارسال شاهد افزایش مصرف 14 مگاواتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: چُرام با 33 مگاوات و رشد مصرف هشت مگاواتی همچنان کمترین میزان مصرف برق در این استان را دارد.

معتمدی زاده عنوان کرد: میزان مصرف برق در پیک ملی 66 هزار و 35 مگاوات با افزایش 16 درصدی مصرف است.

به گزارش فارس 285 هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 210 هزار مشترک خانگی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما