شناسهٔ خبر: 55524333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بسته‌های حمایتی برای سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی اردبیل ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از ارائه بسته‌های حمایتی مختلف برای سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: تامین اراضی و زیرساخت‌ها، شرایط آسان واگذاری زمین، اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری از تسهیلات در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، محمد اهلی ظهر امروز در بازدید از شهرک‌های صنعتی اردبیل ضمن تبریک فرا رسیدن این روز ملی بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، اظهار داشت: صنایع کوچک به دلیل اشتغال‌زایی و درآمدزایی بالا و کمک به توسعه کسب و کار، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور شناخته می‌شوند که گرامیداشت این چنین روزی، فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی واحدهای تولیدی و قدردانی از زحمات آنان است.

اهلی با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک در نهایت موجب رشد اقتصادی کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط، سبب ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و گسترش بازارهای هدف خواهد داشت و پایه‌های کارآفرینی در اقتصاد را تقویت کرده و کشور را به سمت توسعه هر چه بیشتر سوق خواهد داد.

وی از ارائه بسته‌های حمایتی مختلف برای سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: تامین اراضی و زیرساخت‌ها، شرایط آسان واگذاری زمین، اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری و ارائه ‌بسته‌های حمایتی از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی است تا بدین وسیله بتوان در افزایش سهم تولید و اشتغال تاثیرگذار بود.

اهلی بیان کرد: در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی استان نیازمند حمایت همه‌ جانبه دستگاه‌های اجرایی و تامین اعتبارات لازم هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا در آینده‌ای نزدیک به تمامی اهداف خود در زمینه حمایت از کسب و کارهای کوچک جامه عمل بپوشانیم و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح 

نظر شما