شناسهٔ خبر: 55496493 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد 1401

صاحب‌خبر -

دو تیم من یو و برایتون در اولین رقابت خود در فصل جدید امروز به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد 1401 با ما باشید.

شاگردان اریک تن هاخ در منچستریونایتد بعد از یک تور پیش‌فصل موفق و امیدوارکننده،‌ امروز در اولین آزمون جدی خود در لیگ برتر جزیره بایستی به مصاف برایتون بروند که سال گذشته از تیم‌های خوب و موفق لیگ محسوب می‌شد. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برایتون 16 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد 1401

منچستریونایتد بعد از یک خانه‌تکانی بزرگ در فصل نقل و انتقالات و خروج ستارگان کهنه‌کاری چون ماتا، ماتیچ، کاوانی، لینگارد و غیره، و البته جذب چند بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالاتی، این روزها بیشتر برای جذب فرانکی دی‌یونگ تلاش می‌کند.

آن‌ها در تور پیش فصل و در دیدارهای دوستانه شروعی امیدوارکننده داشتند و لیورپول رقیب دیرینه را با 4 گل درهم کوبیدند. سپس هم ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس را با اقتدار شکست دادند. اما نوار موفقیت‌های تن هاخ با تیم جدیدش در بازی مقابل استون ویلا و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

شیاطین سرخ سپس در یک جدال جنجالی مقابل اتلتیکو مادرید شکست خوردند و نهایتا در آخرین دیدار دوستانه پیش فصل برابر رایو وایکانو متوقف شدند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برایتون 16 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 17:30 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و برایتون 16 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و برایتون 16 مرداد 1401

انتهای پیام

نظر شما