شناسهٔ خبر: 55479844 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده اینتر و ویارئال 15 مرداد 1401

صاحب‌خبر -

اینتر و ویارئال امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده اینتر و ویارئال 15 مرداد 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

دو تیم اینتر و ویارئال امروز در یک دیدار دوستانه و از ساعت 23:00 به وقت ایران به مصاف هم می روند. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و ویارئال 15 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده اینتر و ویارئال 15 مرداد 1401

اینتر میلان سیمونه اینزاگی که سال گذشته فصل نسبتا ناموفقی داشت و بعد از رقیب دیرینه و همشهری، آث میلان دوم شد،‌ تنها به کسب قهرمانی کوپا ایتالیا اکتفا کرد.

آن‌ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سری آ، در اروپا نیز بدشانس بودند و با وجود صعود سخت از گروه، در همان گام اول با شکست برابر لیورپول حذف شدند.

اینتر حال در سال جدید، با بازگرداندن روملو لوکاکو و جذب هنریک میخیتاریان ستاره آ اس رم، در اندیشه تکرار موفقیت‌ دو فصل پیش و قهرمانی در سری آ است.

در سوی دیگر میدان، ویارئال شگفت انگیز اونای امری که دو فصل پیش قهرمان لیگ اروپا شده بود، سال گذشته با درخشش در لیگ قهرمانان چشم‌ها را خیره کرد و در شرایطی که در پایان لالیگا هفتم شد! در طول لیگ قهرمانان دو تیم قدرتمند یوونتوس و بایرن را حذف کرد و به نیمه‌نهایی رسید.

برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و ویارئال 15 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:00 از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال اینتر و ویارئال 15 مرداد 1401

انتهای پیام

نظر شما