شناسهٔ خبر: 55468347 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از ترس واکنش گروه های فلسطینی،

صهیونیست ها نیروی بیشتری به مرز غزه اعزام می کنند

ارتش رژیم صهیونیستی ار ترس واکنش گروه های مقاومت فلسطینی اقدام به اعزام نیروها و واحدهای بیشتر به مرز غزه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، فرماندهی نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه تصمیم گرفت برای افزایش آمادگی رزمی واحدها در صورت حمله احتمالی، واحدهای بیشتری را به منطقه مرزی غزه اعزام کند.

این مقام صهیونیست گفته است که پس از ارزیابی وضعیت، تصمیم گرفته شد که لشکر غزه (مستقر در نزدیکی مرز با نوار - تاس) با واحدهای اضافی به منظور افزایش آمادگی رزمی تقویت شود.

به گزارش رادیو کان رژیم صهیونیستی، نیروهای توپخانه و مهندسی و همچنین پیاده نظام، خودروهای زرهی و نیروهای ویژه به مرز فلسطین اعزام خواهند شد.

پیش از این، «یائیر لاپید»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «بنی گانتز»، وزیر جنگ رایزنی امنیتی داشته است. به گزارش سرویس مطبوعاتی وزارت جنگ، گانتز به نوبه خود جلسه‌ای از رؤسای نیروهای امنیتی تل آویو تشکیل داد تا به آنها در مورد اوضاع اطراف غزه دستور دهد.

علاوه بر این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با رؤسای مقامات محلی جنوب صحبت کرد. دفتر نخست وزیری به نقل از لاپید گفت: اسرائیل برای هر سناریویی آماده می‌شود و در صورت لزوم علیه هر سازمانی که امنیت شهروندان اسرائیلی را تهدید کند، اقدام خواهد کرد.

نظامیان صهیونیست تجربه رویایی نظامی با مقاومت فلسطین را دارند و از همین رو هرگونه تهدیدی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین را جدی می‌گیرند و هرکاری را برای حفظ جان خود به‌کار خواهند بست.

چند روز پیش از این نیز اعلام شده بود که ترس از واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین باعث شده تا نظامیان صهیونیستی با تخلیه پایگاه‌های نظامی خود در مرز غزه، فرار را بر قرار ترجیح دهند.

نظر شما