شناسهٔ خبر: 55457555 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرایاالقدس: در برابر حمله به رهبران جهاد اسلامی سکوت نخواهیم کرد

تیپ جنین در «سرایا القدس» اعلام کرد که در برابر حمله رژیم صهیونیستی به رهبران جهاد اسلامی سکوت نخواهیم کرد و اجساد نظامیان صهیونیست را روی کوه‌ها پراکنده می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تیپ جنین در سرایا القدس به دنبال یورش  رژیم صهیونیستی به «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی واکنش نشان داد.

تیپ جنین  در گردان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در مقابل  جنایت و تعرض رژیم صهیونیستی به بسام السعدی سکوت نخواهد کرد.

تیپ جنین شامگاه چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که همچنان مسئولیت مقابله با نظامیان اشغالگر صهیونیست در تمام صحنه‌ها را برعهده دارد و پاسخ به آن متناسب با جنایاتشان  خواهد بود.

در این بیانیه آمده است که در مقابل تعرض به بسام السعدی سکوت نخواهد کرد و در برابر این رویداد بی توجه نخواهد ماند.

تیپ جنین در عین حال مسئولیت کامل حفظ سلامت شیخ بسام السعدی را برعهده رژیم اشغالگر دانست.

سرایا القدس در واکنش به هرگونه آسیب رسیدن به فرمانده بازداشت‌شده خود توسط صهیونیست‌ها اعلام کرد: «در این صورت ما اجساد سربازان اشغالگر صهیونیستی  را بر فراز کوه‌ها در جنین پراکنده خواهیم کرد».

یگان‌های ویژه رژیم صهیونیستی دوشنبه شب  به اردوگاه جنین به منزل بسام السعدی، یکی از رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین ساکن در این اردوگاه یورش بردند و او را بازداشت کردند.

 عز الدین السعدی، پسر بسام السعدی، با بیان اینکه نیروهای اسرائیلی پدر و همسر خواهرش را بازداشت کردند، تاکید کرد که پدرش در جریان این یورش، مصدوم شد و نمی‌داند نیروهای اسرائیلی وی را به کجا منتقل کردند.

 

پیش از این نیز گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی تاکید  کرد که رژیم صهیونیستی بهای جنایت و حماقت خود را به خاطر بازداشت این رهبر جهاد اسلامی، خواهد پرداخت.

گردان‌های قدس افزود: رزمندگانش در نهایت شجاعت در مقابل نظامیان صهیونیست ایستادگی کردند و درگیری‌های شدیدی میان آنها رخ داد که بر اثر آن یک مبارز به شهادت رسید.

«جمال حویل» عضو شورای انقلابی جنبش فتح در واکنش به اقدام نیرو‌های ویژه ارتش رژیم اشغالگر در زخمی کردن و ربودن «بسام السعدی»، گفت: «مسئولیت حیات السعدی با اشغالگران است، السعدی با شلیک مستقیم زخمی شد و خون زیادی از او رفته است».

وی افزود: «نیرو‌های ویژه و افرادی با لباس شخصی با پشتیبانی هوایی بالگرد‌های آپاچی، به منزل بسام السعدی، یورش برده‌اند».

«خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز در مصاحبه با شبکه «المیادین» هشدار داد: «آسیب رساندن به جان شیخ بسام السعدی به معنای آن است که فلسطینی‌ها عملیات بزرگتری خواهند داشت».

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی به علت ترس از واکنش نیروهای مقاومت فلسطین به بازداشت یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی، در نزدیکی مرزهای نوار غزه به حالت آماده باش درآمده است.

بر همین اساس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نوشت: حالت آماده باش کامل در جنوب به علت نگرانی از واکنش نیروهای فلسطینی به بازداشت بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی، همچنان ادامه دارد.

کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مرزهای غزه در پی بازداشت بسام السعدی همچنان با تنش مواجه است.

تحلیلگر امور عربی کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: جهاد اسلامی آنچه را که می‌خواست به دست آورد چرا که می بیند اسرائیل از موشک‌هایی که شلیک خواهد شد در هراس است.

انتهای پیام/

نظر شما