شناسهٔ خبر: 55347232 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دزدي کارگر از منزل کارفرما به ارزش 35 ميليارد ريال

صاحب‌خبر -
دزدي کارگر از منزل کارفرما به ارزش 35 ميليارد ريال
خبرگزاری آریا-رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان منزل خبر داد که با همدستی کارگر شاکی اقدام به سرقت منزل به ارزش 35 میلیارد ریال کرده بودند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ کارآگاه «سعید دالوند» گفت: بیست‌وششم تیر ماه پرونده‌ای مبنی بر سرقت منزل از کلانتری 164 قائم به پلیس آگاهی ارجاع شد که شاکی اظهار داشت، برای انجام کار‌های اداری به همراه اعضای خانواده و کارگر خود از منزلش واقع در بلوار ارتش خارج و به سمت شمال کشور عزیمت کرده است، ولی پس از بازگشت به منزل متوجه بهم خوردگی اموال منزل و سرقت گاوصندوق منزلش حاوی طلاجات، مدارک شخصی، وجه نقد و یک قاب ساعت مچی و همچنین سرقت یک دستگاه دوربین عکاسی، تعداد زیادی ادکلن‌های اورجینال و گران‌قیمت توسط سارق یا سارقان شده است.
وی با اشاره به اینکه از آثار به‌جای مانده از صحنه سرقت نشان از داخلی بودن سرقت بود عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد ساعت 4 بامداد بیست‌وچهارم تیر ماه 2 مرد جوان با استفاده از ریموت، درب پارکینگ را باز کرده‌اند و پس از ورود و گذشت حدود 45 دقیقه با در دست داشتن چند عدد چمدان و کیف محل را ترک کرده‌اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی در این خصوص معلوم شد کارگر شاکی با سارقان در ارتباط بوده و سرقت با طرح و نقشه از پیش طراحی شده توسط کارگر منزل شاکی صورت گرفته است.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضائی کارگر مال‌باخته دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد ابراز داشت: متهم در پی جوئی‌های انتظامی به سرقت از منزل شاکی با همکاری 2 همدستش به علت داشتن مشکلات مالی و اعتیاد به مواد مخدر اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارگر مال‌باخته کلید‌های منزل را در مسافرت سرقت و در اختیار سارقان قرار داده بود ادامه داد: با دستگیری هر 2 همدست متهم و بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه آنان تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف و متهمان به فروش تعدادی از این اموال به مالخر معینی اعتراف کردند.
سرهنگ کارآگاه دالوند در پایان به شناسایی مالخر، دستگیری وی در مخفیگاهش اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را 35 میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند.
به گفته این مقام پلیسی هر سه متهم برای تکمیل تحقیقات مقدماتی در اختیار این پایگاه قرار دارند.

نظر شما