شناسهٔ خبر: 55323449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی برای شناساندن معرفت رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از ضرورت‌های آگاهی بخشی و شناساندن معرفت امام رضا (ع) اطلاع‌رسانی است که بیشتر در رسانه ملی و به‌ویژه رادیو صورت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نهمین جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی که با حضور معاون صدای رسانه ملی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ضرورت‌های آگاهی بخشی و شناساندن معرفت امام رضا (ع) اطلاع‌رسانی است که بیشتر در رسانه ملی و به‌ویژه رادیو صورت می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: ارادت به امام هشتم و شوق خدمت‌رسانی به زائران در همه مدیران وجود دارد و باتجربه‌ای که مدیران از اجرا و مشکلات مسیر خدمت دارند باید با یک برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی دقیق شایسته‌ترین خدمت را به زوار امام رضا (ع) داشته باشیم.

وی با اشاره  به موضوع نظارت و بازرسی پیرامون خدمات اطراف حرم امام هشتم گفت: هم ستاد استانی و هم قرارگاه عملیاتی با مدیریت فرماندار باید تدابیر دقیقی برای اطلاع‌رسانی و خدمات‌دهی به زائران داشته باشند.

در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین معاون رادیو رسانه ملی و استانداری خراسان رضوی برای استفاده از ظرفیت‌های رادیو ملی , محلی و زیارت امضا شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

نظر شما