شناسهٔ خبر: 55256656 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

زیر نظر استاد برجسته کشوری برگزار می شود؛

آموزش رایگان سواد رسانه ای در خراسان شمالی

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین 《عباس سرشته》با اعلام این خبر افزود:آموزش رایگان سواد رسانه ای به صورت حضوری و مجازی با تدریس 《مریم سلیمی》 دکترای علوم ارتباطات اجتماعی مدرس سوادهای رسانه ای خبری،بصری،داده های دیجیتال برگزار می شود.
وی اظهار کرد:این دوره آموزشی ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین عموم علاقمندان با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی برای نخستین بار در استان و با ارائه گواهینامه از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
《سرشته》تصریح کرد: علاقمندان با شرکت در این دوره آموزشی دو روزه، در خصوص سواد رسانه ای، سواد خبری، سواد بصری و سواد دیجیتال آموزش می بینند.
وی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه حضور دریافت خواهند  کرد، بیان داشت: گواهینامه این دوره آموزشی برای کارمندان دولت از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صادر می شود. 
سرشته خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره آموزشی می توانند از طریق واتساپ با شماره ۰۹۰۴۴۵۹۲۱۹۹ اقدام کنند.
گفتنی است: آموزش رایگان سواد رسانه ای سوم و چهارم مردادماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به صورت حضوری  در سالن همایش های بانک ملی و به صورت آنلاین از طریق لینک meeting.nkhmpo.ir/resane با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی و مشارکت موسسه فرهنگی و هنری پژواک برگزار خواهد شد.

نظر شما