شناسهٔ خبر: 55247462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم سرخون، قهرمان لیگ‌برتر فوتسال نوجوانان هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان استان هرمزگان با قهرمانی تیم اتحاد سرخون بندرعباس پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در بازی فینال تیم اتحاد سرخون بندرعباس مقابل آینده سازان بندرعباس با هدایت مربی جوان خود «سجاد احمدزاده» دراین دوره از رقابت ها موفق شد با یک بازی برتر با پیروزی ۲ بر یک حریف سخت کوش خود آینده سازان کارنامه قهرمانی دریافت کند.

 در این دوره از بازی ها که از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار داشت و سالنی‌بازان نوجوان باوجود اینکه هنوز در آغاز راه قرار دارند به خوبی تکنیک و هنر خود را به رخ کشیدند، این مهم به متولیان و مسوولان امر گوشزد کرد که چنانچه مورد توجه بیشتر قرار گیرند در آینده ای نه چندان دور می توانند به عنوان پشتوانه های قابل اعتماد برای فوتسال استان در لیگ های کشور تاثیر گذار شوند. 
به عنوان نمونه می توان به تیم فوتسال اتحاد سرخون که با هدایت مربی جوان دراین دوره از رقابت ها سرود قهرمانی سرداد، اشاره کرد.
همچنین آینده سازان، کنعان میناب و امیر یاسین نوین حاجی آباد ، هدف هرمز ، پرسپولیس بندرعباس، سیریک و ایمان مهر رودان از دیگر تیم هایی بودند که برای ارتقا و پیشرفت فوتسال استان هرمزگان و چهره شدن بازیکنان با استعداد خود با همه مشکلات مالی که سد راهشان قراردارد به امر  سازندگی و کار پایه ای مشغول هستند که  می طلبد که از آن‌ها یاری کرد.
این دوره از رقابت ها که با حضور ۹ تیم در ۲ گروه ۵ و ۴ تیمی به میزبانی میناب و بندرعباس از ۲۱ تیرماه امسال آغاز شد. 
پس از برگزاری دور نخست، تیم های آینده سازان و امیر یاسین حاجی آباد از گروه اول و اتحاد سرخون و کنعان میناب از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و دراین مرحله تیم اتحاد سرخون با پیروزی در ضربه های پنالتی بر کنعان میناب و تیم آینده سازان با غلبه بر تیم امیر یاسین حاجی آباد توانستند به بازی فینال راه یابند. 
در بازی فینال تیم اتحاد سرخون با گل های امیرحسین خدادادی و سبحان علیزاده در برابر تک گل محمدحسین حسین زاده حریف خود را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد. 
امیرحسین علیزاده از تیم آینده سازان با ۶ گل زده به عنوان آقای گل، پدرام عباسی از تیم اتحاد سرخون بهترین بازیکن، حسین زارعی از تیم اتحاد سرخون به عنوان بهترین دروازه بان و محمد امین موئدی از اتحاد سرخون و امیرحسین علیزاده پدیده های این دوره از مسابقه ها شناخته شدند.
 اختتامیه نیز با حضور اصغرمعماری دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان، احمدی زاده رییس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس، حمید رضایی رییس کمیته فوتسال استان، جمعی از مسئولان فوتسال استان وشهرستان و برخی از تماشاگران مشتاق به فوتسال برگزار شد، به تیم قهرمان و نایب قهرمان مدال و جام قهرمانی اعطا و از داوران و برگزار کنندگان بازی ها قدردانی شد.

نظر شما