شناسهٔ خبر: 55148148 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت عید سعید غدیر خم

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، در پیام مسعود حمیدی نژاد آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ اللَّهُمَّ وَالِ مَنْ وَالاهُ وَ عَادِ مَنْ عَادَاهُ وَ انْصُرْ مَنْ نَصَرَهُ وَ اخْذُلْ مَنْ خَذَلَهُ

هر که من مولا و فرمانروای اویم علی مولای او است، خدایا دوست بدار آن کس که او را دوست دارد، و دشمن دار آن کس که او را دشمن دارد.

 

پیامبر اکرم (ص)

عید غدیر خم سرچشمه جوشان ولایت، عدالت، امامت و میعادگاهی برای استحکام بنیان های دین مبین اسلام است.

عید سعید غدیر روزی است که رسول اکرم (ص) به فرمان خدا بر سرِ چشمه غدیر ایستادند و دست امیرالمومنان، حضرت علی (ع) را بر فراز آسمان بلند کردند و فرمودند: «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی»؛ امروز دینم را برای شما کامل گردانیدم و نعمتم را بر شما تمام نمودم.

 

عید سعید غدیر، عیدِ استمرار رسالت پیامبر خدا (ص ) در ولایت حضرت علی (ع) است. ولایتی که یکه تاز عرصه مردانگی، شجاعت، عدل، انصاف و صلابت را امیر مومنان جهان کرد.

 

اینجانب فرارسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم، روز کامل شدن دین و نعمات الهی را به همکاران فرهیخته ام در آموزش و پرورش خوزستان، دانش آموزان عزیز و مردم شریف و ولایت مدار استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

امید آنکه خداوند متعال ما را در زمره پیروان راستین مولای متقیان امیر مومنان؛ حضرت علی (ع) و ائمه اطهار علیه السلام قراردهد.

 

مسعود حمیدی نژاد 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

نظر شما