شناسهٔ خبر: 55146232 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سازمان مراکشی:

سفر رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به رباط جنایت بزرگی است

یک سازمان مراکشی فعال در حوزه فلسطین اعلام کرد که در واکنش به سفر قریب الوقوع رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به رباط یک تجمع اعتراضی سازمان خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، یک سازمان مراکشی فعال در حوزه فلسطین سفر رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به رباط را جنایت بزرگ دانست و اعلام کرد که در واکنش به این سفر یک تجمع اعتراضی سازمان خواهد داد.

سازمان مذکور در بیانیه‌ای افزود: سفر «آوی کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار در چارچوب عادی سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد که اقدامی بسیار خطرناک و نادیده گرفتن ملت مراکش و سایر ملت‌های اسلامی و در رأس آنها ملت فلسطین است.

سازمان مذکور، سفر رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی را جنایت دانست و افزود: مراکش از یک جنایتکار جنگی صهیونیست که دستان او به خون هزاران کودک فلسطینی آلوده است، استقبال خواهد کرد.

این سازمان خواستار مشارکت گسترده در تجمع اعتراضی به سفر این مقام صهیونیست به رباط شد و افزود: سفر او به منزله آلوده کردن کشور ما با وجود نحس صهیونیست هاست.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم هفته آینده به مراکش خواهد رفت.

مراکش و رژیم صهیونیستی دسامبر ۲۰۲۰ اعلام کردند که روابط دیپلماتیک خود را به عنوان بخشی از جریان عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو از سر می‌گیرند.

نظر شما