شناسهٔ خبر: 55110576 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اینتل رویداد Innovation را ۵ مهر برگزار می‌کند؛ آیا شاهد رون...

اقتصاد ایران: رویداد متمرکز بر توسعه‌دهندگان Innovation اینتل در ۵ مهر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد؛ بنابراین، احتمالاً نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل نیز رونمایی شوند.

صاحب‌خبر -

براساس گزارش ویدئوکاردز، شرکت اینتل اعلام کرده است که رویداد Innovation را در روزهای ۲۷ و ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی (۵ و ۶ مهر ۱۴۰۱ شمسی) برگزار خواهد کرد.

رویداد Innovation اینتل رویدادی برای توسعه‌دهندگان است که با تمرکز روی نوآوری‌های دنیای هوش مصنوعی، Client Computing، رایانش ابری و آینده برگزار می‌شود. درحالی‌که شرکت به‌طور شفاف بیان کرده که این رویداد از معرفی محصولی میزبانی نمی‌کند؛ بلکه رویدادی دو روزه مملؤ از جلسه‌هایی با محوریّت فناوری، کارگاه‌های آموزشی و... است. اما، موضوع این است که در آخرین رویداد برگزارشده معرفی محصول نیز انجام شد و به‌همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که این‌ بار نیز شاهد معرفی محصول باشیم.

این رویداد با موضوعیّت هوش مصنوعی، کلاینت، خدمات ابری و مامپیوترهای شتاب‌یافته، اینترنت اشیا و شبکه‌های نسل پنجم ارتباطی 5G و امنیت قرار است برگزار شود. این موارد به‌عنوان سرفصل‌های اصلی رویداد در وب‌سایت معرفی شدند.

از همه مهم‌تر، اینتل حضور و سخنرانی پت گلسینگر، مدیرعامل و گرگ لاوندر، مدیر ارشد فناوری شرکت اینتل را تأیید کرده است. اعلام زمان رویداد Innovation اینتل درست زمانی اتفاق می‌افتد که در انتظاری بی‌صبرانه برای رونمایی از نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل با اسم رمز «Raptor Lake» به‌سر می‌بریم.

مقاله‌ی مرتبط:
  • احتمال عرضه پردازنده‌های نسل سیزدهمی Intel Raptor Lake در فصل سوم ۲۰۲۲
  • نمونه پیش‌تولید پردازنده Raptor Lake اینتل ۲۰ درصد قوی‌تر از پرچم‌دار نسل دوازدهمی ظاهر شد

با توجه به اینکه سخنرانی‌های رویداد به صورت پخش مستقیم خواهد بود، درواقع فرصتی عالی برای اشتراک‌گذاری اطلاعات محصولات آینده‌ی شرکت به‌شمار می‌رود.

از سویی دیگر، آخرین رویداد Innovation که در اکتبر ۲۰۲۱ میلادی (۵ آبان ۱۴۰۰ شمسی) برگزار شد، نسل دوازدهم سری پردازنده‌های اینتل موسوم به Alder Lake را به‌ارمغان آورد؛ بنابراین، احتمال معرفی سری جدید پردازنده‌های اینتل بیشتر قوت می‌گیرد.

دیدگاه شما در رابطه با احتمالاً رونمایی از پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل در رویداد Innovation 2022 چیست؟

نظر شما