شناسهٔ خبر: 55096109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

تصویب اعتبارات محرومیت‌زدایی در کمیسیون تلفیق مجلس

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات محرومیت‌زدایی با پیشنهاد کمیسیون عمران در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

صاحب‌خبر -

 محمدرضا رضایی‌‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در نشست مشترک استاندار سمنان با نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، برخی معاونان وزرا و معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شاهرود اظهار کرد: سهم استان سمنان در طرح جهش ملی مسکن اجرایی خواهد شد.

وی افزود: اعتبارات محرومیت‌زدایی با پیشنهاد کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که امری ارزشمند است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار داریم سالی یک میلیون واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور ساخته شود.

رضایی‌ ادامه داد: در کمترین زمان ممکن تلاش شد تا با حضور معاونان وزرا، پروژه‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی بررسی و تصمیم‌گیری لازم در راستای تسریع در اجرای آنها صورت گیرد.

تسریع اجرای پروژه‌های شاهرود و میامی

علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به‌طور جدی پیگیر رفع مشکلات مردم در حوزه عمرانی هستند که شایسته تقدیر است.

وی افزود: به همین واسطه، رئیس و برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه معاونان برخی وزرا برای بررسی میزان پیشرفت پروژه‌ها در شهرستان‌های شاهرود و میامی حضور یافتند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تصمیمات و مصوبات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی اتخاذ شد.

خانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها در شهرستان‌های شاهرود و میامی شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر مردم باشیم.

 

نظر شما