شناسهٔ خبر: 55014854 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023، سدان بدشانس و لاکچری آلمانی‌ها که هیچ وقت به خیابان نمی‌‎آید

gadgetnews

صاحب‌خبر -

فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023، یک سدان مجلل و سایز بزرگ است که متاسفانه هیچ وقت از مراحل تست جلوتر نرفت. در ادامه به مشخصات فنی Phaeton D2 2023 نگاهی خواهیم داشت.

پاسات شاید یک سدان همه چیز تمام باشد اما آیا مناسب مدیرعامل شرکت‌های بزرگ آلمانی خواهد بود؟ مطمئنا خیر! پس این افراد باید به سراغ بنز و بی ام و بروند ولی اگر یکی از آن‌ها به دنبال محصولی از فولکس واگن باشد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023 دقیقا قصد دارد تا به همین سوال پاسخ دهد.

معرفی فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023

فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023 فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023

نسل اول این خودرو به عنوان یک سدان لاکچری، در سال 2002 به بازار آمد تا یک رقیب جدی برای مرسدس بنز S کلاس و بی ام و سری 7 باشد. اما متاسفانه سیاست‌های اقتصادی و نگاه عامه پسند شرکت VW باعث شد تا این خودرو در خاک آمریکا، به فروش کمتر از دو هزار نسخه بسنده کند. اکنون پس از 20 سال از زمان رونمایی این خودرو در نمایشگاه بین المللی ژنو 2002، فولکس واگن قصد دارد تا با به نمایش گذاشتن عکس‌هایی از نسل دوم آن، طرفداران خود را عذاب دهد.

فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023 فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023

چرا عذاب؟ چون این خودرو هیچ وقت قرار نیست رنگ و بوی آسفالت خیابان‌های آلمان را حس کند. نسل دوم فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023 فقط در حد یک ایده و نمونه اولیه باقی خواهد ماند اما دلیل نمی‌شود که به طراحی ظاهری آن و اتاق این سدان مجلل، سری نزنیم؛ پس با ما همراه باشید.

فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023 فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023

فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023 در کنار مدل 2002 یا همان نسل اول

در ابتدای کار باید بدانید که در مورد یک سدان 5 متری صحبت می‌کنیم. یعنی تقریبا 30 سانتی متر بلندتر از پاسات. چهره‌ای مصمم و کلاسیک در کنار جلو پنجره فوق العاده تشریفاتی و تزئینات کروم کاری، دقیقا همان چیزی هستند که مدیران شرکت‌های بزرگ به دنبال آن می‌روند. همچنین در این نما می‌توانید هدآپ دیسپلی نصب شده در رو به روی فرمان را هم مشاهده کنید.

فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023 فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023

رینگ‌های کلاسیک 20 اینچی و سیستم اگزوز دوگانه هم خیال شما را از رانندگی آرامش بخش و قدرتمند راحت می‌کنند. حال بیاید و به اتاق این کشتی لوکس 5 متری هم سری بزنیم. تریم سفید به همراه تزئینات چوبی و رایحه‌ای از بوی چرم، شما را به اتاق ماشین‌های کلاسیک پرتاب می‌کند.

اما زمانی که به سیستم نمایشگر دوال اسکرین 15 اینچی و کنسول وسط نگاه می‌کنید، دقیقا مدرن بودن و قدرت فولکس واگن را متوجه خواهید شد. این اتفاق در ردیف عقب هم تکرار شده است. در ردیف دوم با دو صندلی با سیستم‌های مولتی مدیا مجزا طرف هستیم که به وسیله کنترلر نصب شده در کنسول وسطی، هدایت می‌شوند.

به علاوه تزئینات چوبی هم تا انتهای اتاق امتداد پیدا کرده‌اند و فقط کافی است تا به فضای پای صندلی‌های ردیف دوم نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که چرا ثروتمندان آلمانی، بدون شک سدان فولکس واگن فاتئون D2 مدل 2023 را انتخاب می‌کردند. به هر حال این خودرو هم به مانند بسیاری از پروژه‌های دیگر فولکس واگن، راهی انباری تاریخ می‌شود؛ یعنی جایی که خودروهای درون سوز، قربانی پیشرفت شده‌اند و جای خود را به مدل‌های برقی داده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما