شناسهٔ خبر: 54999018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مسیر کاپیتانی رئال تا بنزما/عکس

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، در فصل پیش‌رو تبدیل به کاپیتان اول رئال مادرید می شود و بازوبند کاپیتانی را در تمام بازی هایی که حضور دارد بر بازو خواهد بست چرا که مارسلو که کاپیتان اول رئال مادرید بود، جمع مادریدی ها را ترک کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریم بنزما در تابستان ۲۰۰۹ از المپیک لیون به رئال مادرید پیوست و هنوز هم در جمع مادریدی ها حضور دارد و می توان گفت که بهترین بازیکن رئال مادرید و یکی از بهترین بازیکن های حال حاضر دنیا است به طوری که او در حال حاضر مدعی اصلی بردن جایزه توپ طلا به شمار می رود.

از سال ۲۰۰۹ تاکنون بازوبند کاپیتانی رئال مادرید چند بار دست به دست شده است و اکنون به کریم بنزما می رسد. البته بنزما در فصل گذشته هم در بیشتر بازی ها کاپیتان رئال مادرید بود چرا که مارسلو اغلب اوقات نیمکت نشین بود.

در سال ۲۰۰۹ که بنزما به رئال مادرید آمد، رائول گونزالس کاپیتان رئال مادرید بود. پس از آن و با جدایی او در سال ۲۰۱۰، ایکر کاسیاس کاپیتان اول رئال مادرید شد و تا سال ۲۰۱۵ که از رئال مادرید رفت، کاپیتان اول رئال مادرید بود. پس از او سرخیو راموس بازوبند کاپیتانی را به دست آورد و تا تابستان ۲۰۲۱ که راهی پی اس جی شد، کاپیتان مادریدی ها بود. پس از او، مارسلو در یک فصل گذشته کاپیتان اول رئال مادرید بود و اکنون بازوبند به کریم بنزما رسیده است.

طرح؛ بازوبند کاپیتانی رئال مادرید چه مسیری را تا رسیدن به بنزما طی کرد؟

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما