شناسهٔ خبر: 54987945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین

نمایشگاه کالای ایرانی و خانه ایرانی در قزوین برگزار می شود 

قزوین - ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه کالای ایرانی و خانه ایرانی در قزوین خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ابرنا ، احمد خورگامی روز جمعه با اعلام این خبر، افزود :این نمایشگاه با رویکرد خرید کالای ایرانی، تقویت و معرفی توانمندی های تولیدات داخلی با توجه به شعار رونق تولید از ۲۰ تا ۲۴ تیرماه  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.
احمد خورگامی افزود:دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه ها بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان ،تبادل تجربیات،انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می سازد.
وی اظهار داشت : این نمایشگاه به مدت پنج روز با حضور واحدهای تولید کننده و عرضه کننده  از استان های تهران ، قزوین، زنجان، همدان، البرز، گیلان،  قم و آذربایجان شرقی دایر خواهد شد.
این مسوول تصریح کرد : لوازم خانگی ، تجهیزات آشپزخانه ، صنایع چوبی ، لوستر ، دکوراسیون داخلی ، فرش ماشینی و دستباف و ... از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.
خورگامی یاد آور شد : این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

نظر شما