شناسهٔ خبر: 54984955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون شهید باکری رودبار جنوب:

هم زمان با عید غدیر جشن ازدواج آسان جوانان مسجدی برگزار می‌شود

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری امسال همزمان با عید غدیر جشن ازدواج آسان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت  الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از جنوب کرمان، با اشاره به در پیش بودن دهه ولایت و امامت، گفت: به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری امسال همزمان با عید غدیر جشن ازدواج آسان برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب بیان کرد: در قالب این جشن ۲۰ نفر از زوج های جوان مسجدی راهی خانه بخت می شوند.

 

وی افزود: جشن ازدواج آسان یکی از برنامه های فرهنگی کانون شهید باکری با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه و کمک به زوج ها برای آغاز زندگی مشترک برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام خاوری با یادآوری این مطلب که هر سال در اعیاد شعبان و غدیر جشن ازدواج آسان را برگزار می کنیم، ابراز کرد: امسال پنجمین مرحله از جشن ازدواج آسان است که در عید غدیر برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: در کنار برگزاری جشن ازدواج آسان، هدایایی نیز به زوجین داده می شود که امسال این هدایا با کمک سپاه شهرستان به آنها اهدا می شود.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون برای این زوج های جوان، اعزام آنها به سفر زیارتی مشهد مقدس است.

 

حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: علاوه بر این نیز دوره های مشاوره خانواده و سبک زندگی اسلامی برای زوج های جوان با حضور اساتید حوزوی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب تاکید کرد: هدف ما ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده ها است و امیدواریم بتوانیم با انجام این فعالیت های فرهنگی گامی هر چند کوچک در این راستا برداریم.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: طی روزهای اخیر با توجه به فعالیت هایی که در زمینه ازدواج آسان داشته ایم از بنده در انتخابات مجمع خیرین ازدواج استان کرمان به عنوان نفر سوم انتخاب شدم که این مهم مسئولیت سنگینی بر دوش بنده گذاشت که امیدوارم خداوند توفیق دهد.

پایان پیام/586

نظر شما